Оригінальним способом прорекламувати новий продукт вирішив китайський виробник смартфонів OUKITEL. Аби показати, наскільки нова позиція міцна та якісна, її використали у якості молока при збиранні табуретки.

У ролику, викладеному на відеохостингу YouTube, видно, як новим смартфоном збивають до купи три деталі майбутнього стільчика. При цьому той, хто забиває гвіздки у дошку, досить упевнено б'є по них мобільним телефоном.

Це вже не перший такий сюжет від компанії. Вони і раніше перевіряли свої смартфони на міцність, вдаючись до досить радикальних методів.

Читайте також: Китайські вчителі змушують дітей бити смартфони (відео)

Наприклад, на початку червня OUKITEL представила на розсуд потенційних клієнтів ролик, у якому в кадрі намагалися просвердлити мобільний телефон за допомогою електродриля. При тому, що екран врешті-решт таки був пошкоджений, смартфон витримав тест і продовжив працювати.

Популярні новини зараз

Нечесна індексація: чому пенсіонери отримують менше, ніж повинні

ПриватБанк попередив про нові тарифи з 1 січня: за що доведеться платити

Ухилянтів виженуть із засідки: стартують масові перевірки

Комунальники знову піднімають тарифи: у скільки обійдеться водопостачання у 2026 році

Показати ще

Глядачі неоднозначно відреагували на таку рекламу. Чимало з них вирішили, що це "клеєне" відео, а телефон у кадрі постійно міняють, тобто попередньо розбитий об гвіздок смартфон швидко ховають, натомість беручи інший.