Повальне захоплення молоді полюванням на покемонів відразу дало підприємливим бізнесменам масу ідей, як найкраще прорекламувати свої послуги та залучити побільше клієнтів.

Наприклад, мережа московських ресторанів Beverly Hills Diner запропонувала своїм відвідувачам бургери у формі покемонів - Чармандера, Пікачу і Бульбазавра, пише "Медуза".

На рекламних проспектах ці гастрономічні монстри виглядають милими та апетитними, але рівно до того моменту, поки перед голодним відвідувачем не опиняється принесене офіціантом замовлення.

Читайте також: За фаст-фуд під час вагітності заплатять правнуки

Судячи з фото, які публікують у соціальних мережах завсідники цих закладів швидкого харчування, "Пікачу вже не той". Покемони-бургери навіть віддалено не схожі на своїх рекламних прототипів.

Популярні новини зараз

Жінки на заводи, чоловіки – в окопи: ветеран закликав масштабувати мобілізацію

ПриватБанк попередив про нові тарифи з 1 січня: за що доведеться платити

Нові ліміти на карткові перекази: які обмеження діють і кого стосуються

"Мінімалка" до 20 тисяч грн: українцям хочуть майже вдвічі підняти оклади

Показати ще

Як писав "Знай", компанія Geeky Sex Toys представила серію секс-іграшок Pokémoan, що відсилає до найпопулярніших покемонів - істот з однойменної медіафраншизи.