Як показує статистика, найбільшу кількість переглядів виробникам рекламного відеоконтекту зазвичай приносять ролики за участю дітей, гарних жінок та тварин. Серед останніх найзатребуванішими залишаються котики.
Про це добре знало креативне агентство Jung von Matt, що створило вірусний ролик для німецької мережі супермаркетів Netto. Головними героями 75-секундного відео стали кішки. Переглянути його можна на YouTube.
У кумедному ролику можна впізнати котів, які вже ставали героями різних вірусних відео на YouTube: "Кіт-піаніст", "Кішки бояться огірків", "Кіт, який говорить" та інших.
Читайте також: У французькому місті кішка покаталась на крилі аероплана
У кадрі коти ходять з візками по мініатюрному супермаркету, пролазять через полиці з товарами, розраховуються на касі.
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять
Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
Слід зазначити, що ролик був розміщений на каналі YouTube 8 червня, а вже станом на ранок 10 червня відео набрало понад один мільйон переглядів.