Як показує статистика, найбільшу кількість переглядів виробникам рекламного відеоконтекту зазвичай приносять ролики за участю дітей, гарних жінок та тварин. Серед останніх найзатребуванішими залишаються котики.
Про це добре знало креативне агентство Jung von Matt, що створило вірусний ролик для німецької мережі супермаркетів Netto. Головними героями 75-секундного відео стали кішки. Переглянути його можна на YouTube.
У кумедному ролику можна впізнати котів, які вже ставали героями різних вірусних відео на YouTube: "Кіт-піаніст", "Кішки бояться огірків", "Кіт, який говорить" та інших.
Читайте також: У французькому місті кішка покаталась на крилі аероплана
У кадрі коти ходять з візками по мініатюрному супермаркету, пролазять через полиці з товарами, розраховуються на касі.
Без прописки тепер заборонено? Що загрожує українцям у 2025 році та як не встряти у штрафи
Можуть і не впустити в Європу: українцям встановили ще одну перешкоду на кордонах
Українці, у вас є Приват24? Банк терміново звернувся до клієнтів із заявою, перевіряйте у себе
Українців попередили про масові перевірки: додому нагрянуть соцслужби
Слід зазначити, що ролик був розміщений на каналі YouTube 8 червня, а вже станом на ранок 10 червня відео набрало понад один мільйон переглядів.