Виробники котячого корму Sheba опублікували креативну рекламу, за сюжетом якої чоловік віддав перевагу погодувати свого вихованця замість сексу з дівчиною. Про це пише "Campaignlive".

Ролик по назвою "Чого хочуть кішки" створило креативне агентство BBDO. Прийшовши з дівчиною додому і почавши пристрасно цілуватися, чоловік зауважує сумні очі свого кота, вирішуючи погодувати його.

Читайте також: Кіт-боксер відлупцював чоловіка через поцілунок (відео)

Нагадаємо, японець проміняв дружину на пластикову секс-іграшку. Маючи дружину і двох дітей, 61-річний японець Сендзу Накадзіма з міста Токіо став жити з пластиковою секс-лялькою.

Чоловік назвав ляльку САОР і мешкає з нею в своїй квартирі в Токіо.Хоча коли Накадзіма купував цей виріб у секс-шопі, то планував використовувати його за прямим призначенням.

Популярні новини зараз

Жінки на заводи, чоловіки – в окопи: ветеран закликав масштабувати мобілізацію

Селян налякали податком на воду: що насправді готують для власників криниць

Школярам скасували традиційні іспити: як проходитиме вступна кампанія

Нова система навчання: учням додали ще один рік у школі

Показати ще