Поки син голівудської суперзірки Вілла Сміта Джейдан підкорює кінематографічний олімп, знімаючись у блокбастерах зі своїм знаменитим батьком та без нього, донька актора, 15-річна Віллоу, активно завойовує індустрію моди.
Нещодавно дівчина презентувала нову колекцію окулярів від бренду Chanel, пише ELLE.
За інформацією порталу, Віллоу вже встигла стати помітною фігурою у шоу-бізнесі, а індустрія моди є наступним кроком для амбітного підлітка. Кар'єру моделі дівчина почала з підписання контракту з одним з найвідоміших американських модельних агентств The Society Management. Вона відразу завоювала прихильність ветеранів модного світу, в тому числі і Карла Лагерфельда. Маестро моди офіційно оголосив під час березневого Тижня моди в Парижі, що Віллоу стає новою посланницею бренду Chanel. В арсеналі Віллоу також співпраця з брендом Marc Jacobs.
Першим знімком нової рекламної кампанії оптики від Chanel Eyewear дівчина вже поділилася в своєму Instagram.
Читайте також: Як Девід Бекхем шиє сукні до ляльок своєї доньки (фото)
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
Нові правила бронювання від мобілізації: що зміниться з 1 грудня
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
Повідомляється, що автором зйомки за традицією став сам Лагерфельд, котрий показав екзотичну зовнішність одного з найбільш авангардних підлітків в шоу-бізнесі на чорно-білих фотографіях та у двох 15-секундних рекламних роликах. Офіційний коментар бренду з приводу нової кампанії свідчить, що участь Віллоу має вдихнути нову енергію у всесвіт Chanel.
Крім доньки Сміта, цей модний будинок на червоних доріжках і в рекламних кампаніях представляють ряд зірок першої величини.