Федеральний суд Австралії оштрафував Apple на 6,8 млн доларів за відмову безкоштовно ремонтувати завислі після оновлення прошивки iPhone і iPad, які обслуговували сторонні компанії.

Про це повідомив Australian Financial Review.

Відзначається, що в усьому винні "помилка 53" Apple, яка почала з'являтися у ряду користувачів на смартфонах і планшетах компанії після оновлення iOS до 9-ї версії у 2016 році.

У разі ремонту екрану або кнопки Touch ID в компанії, яка не має сертифікації Apple, перевірка безпеки блокувала пристрій, роблячи з нього даремний шматок металу.

Популярні новини зараз

Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень

Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо

Розмір виплат зміниться: що чекає на пенсіонерів у 2025 році

Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ

Показати ще

Apple пояснювала необхідність такої функції захистом датчика відбитків пальців iPhone від несанкціонованого доступу.

Пізніше вона випустила оновлення, щоб відновити доступ до заблокованих пристроїв, однак користувачі скаржилися, що кнопка Touch ID не працює, а їх дані були втрачені. При цьому в Австралії компанія заявила цілого ряду споживачів, у них немає права на безкоштовний ремонт пристрою.

Так, Австралійської комісії з захисту споживачів і конкуренції (ACCC) було потрібно більше року (з квітня 2017 року), щоб переконати суд в тому, що в такому випадку за ремонт повинен платити виробник пристрою.

Нагадаємо, що нові смартфони від Apple планує здешевити нові моделі iPhone за рахунок LCD-екранів.

Запланований раніше перехід на екрани OLED відкладався із-за низького попиту на дорогі моделі. Тому корпорація Apple розробила для нових моделей iPhone більш дешеві LCD-екрани. Таким чином керівництво компанії планують збільшити низький попит на iPhone X з-за його високої ціни.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що Google розширює свою присутність в Китаї і зробила стратегічну інвестицію в інтернет-магазин JD.com придбавши акцій цієї компанії електронної комерції на 550 млн доларів.

Зазначається, що компанії будуть співпрацювати з цілого ряду стратегічних ініціатив" в Європі, США та Південно-Східної Азії. Мета в тому, щоб об'єднати досвід та технології JD.com у логістики та ланцюжки поставок, з клієнтською базою Google, а також інформацією і технологіями маркетингу американського технологічного гіганта для поліпшення роботи обох гігантів.