Компанія Google домоглася успіхів у проекті Medical Brain, який дозволяє передбачити ймовірність смерті пацієнта.

Сам проект складається з комплексу нейромереж, які досліджують тисячі показників здоров'я та інші фактори, повідомив Bloomberg.

Відзначається, що в нейромережу завантажує інформацію про пацієнта, і система робить прогноз щодо його стану. Якщо хвороба важка, то штучний інтелект порівнює всі фактори і дає прогноз, в якому обчислює ймовірність, з якою пацієнт помре, і навіть називає приблизну дату смерті.

Творці проекту заявили, що нейромережі передбачили смерть жінки, що мала рак грудей на пізній стадії точніше, ніж лікарі.

Популярні новини зараз

Який стаж не зарахують до пенсії: роки роботи просто викинуть

Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році

Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо

Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування

Показати ще

"Лікарі повідомили, що пацієнтка помре з імовірністю 9,3%. "Медичний мозок" після вивчення всіх деталей хвороби дав менш втішний прогноз на основі 175 639 факторів - ймовірність смерті в найближчі дні складає 19,9%. Тяжкохвора жінка померла через кілька діб", - розповіло джерело.

До речі, така система аналізу здоров'я людини дозволить лікарям ставити більш точні діагнози і аналізувати розвиток хвороби.

Нагадаємо, що нові смартфони від Apple планує здешевити нові моделі iPhone за рахунок LCD-екранів.

Запланований раніше перехід на екрани OLED відкладався із-за низького попиту на дорогі моделі. Тому корпорація Apple розробила для нових моделей iPhone більш дешеві LCD-екрани. Таким чином керівництво компанії планують збільшити низький попит на iPhone X з-за його високої ціни.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що Google розширює свою присутність в Китаї і зробила стратегічну інвестицію в інтернет-магазин JD.com придбавши акцій цієї компанії електронної комерції на 550 млн доларів.

Зазначається, що компанії будуть співпрацювати з цілого ряду стратегічних ініціатив" в Європі, США та Південно-Східної Азії. Мета в тому, щоб об'єднати досвід та технології JD.com у логістики та ланцюжки поставок, з клієнтською базою Google, а також інформацією і технологіями маркетингу американського технологічного гіганта для поліпшення роботи обох гігантів.