Компанія Google домоглася успіхів у проекті Medical Brain, який дозволяє передбачити ймовірність смерті пацієнта.
Сам проект складається з комплексу нейромереж, які досліджують тисячі показників здоров'я та інші фактори, повідомив Bloomberg.
Відзначається, що в нейромережу завантажує інформацію про пацієнта, і система робить прогноз щодо його стану. Якщо хвороба важка, то штучний інтелект порівнює всі фактори і дає прогноз, в якому обчислює ймовірність, з якою пацієнт помре, і навіть називає приблизну дату смерті.
Творці проекту заявили, що нейромережі передбачили смерть жінки, що мала рак грудей на пізній стадії точніше, ніж лікарі.
Який стаж не зарахують до пенсії: роки роботи просто викинуть
Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році
Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
"Лікарі повідомили, що пацієнтка помре з імовірністю 9,3%. "Медичний мозок" після вивчення всіх деталей хвороби дав менш втішний прогноз на основі 175 639 факторів - ймовірність смерті в найближчі дні складає 19,9%. Тяжкохвора жінка померла через кілька діб", - розповіло джерело.
До речі, така система аналізу здоров'я людини дозволить лікарям ставити більш точні діагнози і аналізувати розвиток хвороби.
Нагадаємо, що нові смартфони від Apple планує здешевити нові моделі iPhone за рахунок LCD-екранів.
Запланований раніше перехід на екрани OLED відкладався із-за низького попиту на дорогі моделі. Тому корпорація Apple розробила для нових моделей iPhone більш дешеві LCD-екрани. Таким чином керівництво компанії планують збільшити низький попит на iPhone X з-за його високої ціни.
Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що Google розширює свою присутність в Китаї і зробила стратегічну інвестицію в інтернет-магазин JD.com придбавши акцій цієї компанії електронної комерції на 550 млн доларів.
Зазначається, що компанії будуть співпрацювати з цілого ряду стратегічних ініціатив" в Європі, США та Південно-Східної Азії. Мета в тому, щоб об'єднати досвід та технології JD.com у логістики та ланцюжки поставок, з клієнтською базою Google, а також інформацією і технологіями маркетингу американського технологічного гіганта для поліпшення роботи обох гігантів.