Snapchat тепер використовує розпізнавання об'єктів, щоб визначити, що знаходиться в фотографіях користувачів, і пропонувати відповідні фільтри. Наприклад, якщо ви візьмете картину їжі, Snapchat запропонує фільтри з гаслами, такими як "потрапити в мій живіт" і "яка дієта?".
Це не перший раз, коли Snap інтегрував розпізнавання об'єктів в свій додаток: компанія вже використовує цю функцію, щоб люди могли шукати певні об'єкти і події в оповіданнях. У поєднанні з масками доповненої реальності це розширені функції, подібні цим, які Snap сподівається, змусить переманити користувачів з Instagram. В роботі також йде велика редизайн.
Коли AR і розпізнавання об'єктів стають все швидше і точніше, цікаво спрогнозувати, де саме Snapchat почне використовувати цю технологію. Проте одна річ, яка здається безсумнівною, полягає в тому, що такі функції будуть використовуватися для реклами та одержання доходу.
Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що вчені розповіли, від яких книг дурнішають.