Snapchat тепер використовує розпізнавання об'єктів, щоб визначити, що знаходиться в фотографіях користувачів, і пропонувати відповідні фільтри. Наприклад, якщо ви візьмете картину їжі, Snapchat запропонує фільтри з гаслами, такими як "потрапити в мій живіт" і "яка дієта?".

Це не перший раз, коли Snap інтегрував розпізнавання об'єктів в свій додаток: компанія вже використовує цю функцію, щоб люди могли шукати певні об'єкти і події в оповіданнях. У поєднанні з масками доповненої реальності це розширені функції, подібні цим, які Snap сподівається, змусить переманити користувачів з Instagram. В роботі також йде велика редизайн.

Коли AR і розпізнавання об'єктів стають все швидше і точніше, цікаво спрогнозувати, де саме Snapchat почне використовувати цю технологію. Проте одна річ, яка здається безсумнівною, полягає в тому, що такі функції будуть використовуватися для реклами та одержання доходу.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що вчені розповіли, від яких книг дурнішають.

Популярні новини зараз

ПриватБанк бере плату за те, що раніше було безкоштовним

В жодному випадку не залишайте картку вдома до 31 грудня: Ощадбанк зробив заяву для всіх українців

Соцпрацівники ходитимуть по домівках: до кого прийдуть з перевіркою

Кабмін ухвалив тариф: скільки будемо платити за куб газу з 1 січня

Показати ще