Загальна доступність інтернету і смартфони, що дозволяють завжди бути на зв'язку призвели до створення економіки уваги. В рамках цієї системи творці контенту і рекламодавці змагаються за час, проведений користувачем в мережі. Зворотною стороною технології утримування уваги стають неврози користувачів і психологічна залежність від соціальних мереж. Як повідомляє ZN.UA, не кожен в змозі вирватися з чіпких мереж інтернету.
Людина повисла на інформаційному гачку. 43% користувачів дивляться в свої смартфони вже через п'ять хвилин після пробудження. 10% користувачів смартфонів звертаються до них 5427 раз в день. Середній користувач 2617 раз намагається побачити щось нове. Про це у своїй статті пише Георгій Почепцов, доктор філологічних наук, професор.
На його думку, у людей виник новий тип залежності, іменований FOMO — fear of missing out. Вона полягає в боязні не знати того, що знають інші. "Однотипні процеси є і в Фейсбуці. Людина стежить за лайками під своїми постами, оскільки кожен чужий лайк несе позитив, причому і самі лайки були придумані, щоб розкріпачити емоції тих, хто їх ставить. А потім інформація про людину продається і купується, оскільки бізнес і політтехнологи навчилися її використовувати", — підкреслює вчений.
Раніше портал "Знай.ua" повідомляв про шахраїв на Facebook