Журналісти дізналися про компанію-стартап Alphonso, яка таємно збирає дані про телепросмотрах людей через мікрофони їх смартфонів. Інформацію про уподобання користувачів збирають з допомогою сотень додатків, що мають доступ до мікрофону того чи іншого гаджета.
У Alphonso займаються распознанием звуків фільмів і телепередач, які дивляться користувачі. Це відбувається навіть у ті моменти, коли смартфон цими людьми не використовується. Крім власної технології розпізнавання аудіо Alphonso працює з розробників популярного додатка для розпізнавання музики Shazam.
Як повідомляється, всі додатки (в основному це гри) запитують доступ до мікрофону явно, тобто правила Google Play і App Store це не порушує.
Світло, опалення та вода: чому комуналка зросте для двокімнатних квартир
В Україні різко подорожчає пальне: загроза дефіциту та стрибок цін
Пенсіонерів залишать без індексації: кому не світить підвищення виплат
Нечесна індексація: чому пенсіонери отримують менше, ніж повинні
Крім того, представники компанії Alphonso купують дані про переглядах у виробників телевізорів і стриминговых пристроїв і перепродують цю анонимизированную інформацію рекламодавцям. Серед іншого, її можна використовувати і для таргетованої реклами.
Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що нейромережа зламає ваш телефон за лічені секунди.