Журналісти дізналися про компанію-стартап Alphonso, яка таємно збирає дані про телепросмотрах людей через мікрофони їх смартфонів. Інформацію про уподобання користувачів збирають з допомогою сотень додатків, що мають доступ до мікрофону того чи іншого гаджета.

У Alphonso займаються распознанием звуків фільмів і телепередач, які дивляться користувачі. Це відбувається навіть у ті моменти, коли смартфон цими людьми не використовується. Крім власної технології розпізнавання аудіо Alphonso працює з розробників популярного додатка для розпізнавання музики Shazam.

Як повідомляється, всі додатки (в основному це гри) запитують доступ до мікрофону явно, тобто правила Google Play і App Store це не порушує.

Популярні новини зараз

Держава розщедриться? Чого чекати від індексації пенсій у 2026 році

Не тільки індексація: пенсіонерам готують нове підвищення виплат

Учням 9-х класів повернуть обов'язкові іспити: що складатимуть

В Україні з 1 січня запровадять нові правила розрахунків карткою

Показати ще

Крім того, представники компанії Alphonso купують дані про переглядах у виробників телевізорів і стриминговых пристроїв і перепродують цю анонимизированную інформацію рекламодавцям. Серед іншого, її можна використовувати і для таргетованої реклами.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що нейромережа зламає ваш телефон за лічені секунди.