Кабріолет ВАЗ-2108 – рідкісна модель, проте її все ж можна іноді зустріти.
Однак мало хто знає, що існував ще й спортивний родстер Лада на агрегатах вісімки. Причому, створили його британці.


Стильний автомобіль розробила британська компанія Cipher в 80-х і спочатку він був задньопривідним і не мав нічого спільного з ВАЗ. Однак на творця авто Тоні Стівенса вийшли представники міністерства автопромисловості СРСР і запропонували переробити Cipher під радянські агрегати.


На інвалідність не зважатимуть: коли ТЦК може мобілізувати
Мінімальна зарплата у травні: чи зростуть виплати
Ухилянтів дістануть за кордоном: ТЦК вдарять несподівано
Українцям погрожують штрафами до 800 тисяч: дані передадуть податковій
Так британський родстер став передньопривідним і отримав начинку від ВАЗ-2108. Під капотом прописався 1,3-літровий двигун. Під назвою Lada Cipher Sports його показали в 1989 році.
Родстер Lada Cipher Sports планували випускати в Литві, але розвал СРСР змусив переглянути плани. На потужностях ВАЗа виробництво моделі так і не змогли налагодити.
Тоні Стівенс намагався розвивати проект Cipher своїми силами і навіть створив купе, але успіху так і не досяг. Тепер він займається електромобілями.
Як повідомляв портал "Знай.uа", в рамках фестивалю OldCarLand в музеї авіації відбувся офіційний показ українського суперкара зі складною назвою Proteros Blade Nagual.
Автомобіль змайстрували аматорським, "кастом-гаражним" методом. Основою для втілення дизайнерських фантазій послужила Mazda RX7 першого покоління, яка випускалася починаючи з 1978 року. Машина вперше експонується на ретро-фестивалі в Києві.