Експеримент, проведений днями корпорацією Facebook, розбурхав медіаспільноту. Нові налаштування формату Explore призвели до того, що в новинні стрічки користувачів почали потрапляти тільки пости від друзів і родичів, а також оплачена реклама. Як повідомляє служба ВВС, термін дії експерименту вже минув, проте настрій у медіакомпаній песимістичний.

Словацький журналіст Філіп Струхарик в пості на порталі Medium під заголовком "Найбільше падіння органічного охоплення", пише про ефекти нововведення. В його країні кількість взаємодій користувачів з матеріалами ЗМІ у Facebook скоротилося в чотири рази. Платформа, яка була для ЗМІ сприятливим і живий середовищем, швидко порожніє.

Керівництво Facebook поспішило заспокоїти журналістів. За словами Адама Моссері, зміна режиму налаштування носила лише тестовий, експериментальний характер. Однак прогнози фахівців залишаються невтішними. Судячи з усього, скоро Facebook підвищить розцінки на увагу своєї аудиторії.

Раніше портал "Знай.ua" повідомляв про технологічну загрозу для демкратії

Популярні новини зараз

ПриватБанк попередив про нові тарифи з 1 січня: за що доведеться платити

Одним тисячі, іншим – копійки: нове підвищення пенсій порадує не всіх

Соцвиплати перетворяться на борг: кого змусять повернути гроші

ПФУ спише частину коштів: у пенсіонерів заберуть 30% виплати

Показати ще