Найбільша соцмережа світу придбала стартап за дистанційною верифікації документів, щоб розібратися, хто замовляє політичну рекламу в Facebook.
На сайті стартапу Confirm весь вміст замінило оголошення про угоду з FB. Джерело Reuters повідомляє, що близько 30 співробітників компанії увіллються в бостонський офіс соцмережі. Формат співпраці не називається. Представник Facebook заявила лише, що угода "повинна підтримати наші нинішні спроби забезпечити безпеку спільноти". Сума угоди — теж секрет. Втім, Recode нагадує, що Confirm залучив від інвесторів мінімум 4 млн. доларів. Судячи з тону оголошення на сайті компанії і того, що через злиття довелося відмовити всім нинішнім клієнтам сервісу, від соцмережі стартап отримав набагато більше.
Особистості і наміри покупців політичної реклами в соцмережі опинилися в центрі одного з відгалужень розслідування передбачуваного "російського втручання в хід американської передвиборчої кампанії 2016 року. Twitter і Facebook повідомили про десятки акаунтів, з яких оплачувалася політична реклама, розрахована на американську аудиторію. Ряд акаунтів вважають пов'язаними з російським телеканалом RT, який у США називають пропагандистським і визнали "іноземним агентом". У Москві підозри категорично відкидають.
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
У спробі взяти ситуацію з розміщенням політичної реклами під контроль Facebook оголосила, що буде вимагати підтвердження особи у покупців політичних оголошень. Раніше для оплати реклами досить було завести цільову сторінку і оплатити рекламні послуги з вашої кредитної картки.
Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що Facebook вигадала одиницю часу.