В близькому майбутньому Facebook надаватиме перевагу новинам з тих джерел, які вважаються надійнішими.
Про це представники компанії написали на офіційній сторінці.
У компанії заявили, що визначатимуть надійність джерел за допомогою опитувань користувачів.
Засновник та виконавчий директор Facebook Марк Цукерберг скащав, що у найближчому майбутньому новини становитимуть близько 4% усього контенту, який користувачі бачать у своїй стрічці - раніше цей показник був 5%.
Цей крок - одна з останніх спроб компанії припинити розповсюдження фейкових новин та пропаганди у соцмережі.
Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році
Підлітки понівечили жінку і скинули її зі скелі: найстаршого злочинця стратили за допомогою тортур
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Таким чином Facebook прагне відкинути звинувачення щодо упередженості у відборі новин, що лунають на адресу співробітників компанії, та покласти відповідальність на самих користувачів.
"Ми могли б спробувати ухвалити це рішення самостійно, але ми не вважаємо це правильним", - сказав Цукерберг.
"Ми думали над тим, щоб спитати думку незалежних експертів з цього приводу, однак таким чином ми навряд чи вирішимо проблему об'єктивності. Або ми могли б запитати у вас, у громади, - і таким чином дати вам самим визначати рейтинг", - додає він.
Користувачів питатимуть - так само, як це іноді роблять стосовно реклами - чи впізнають вони новинний бренд і чи довіряють йому.
Теорія Facebook, яку ще треба випробувати у ширших масштабах, полягає в тому, що, хоча існує багато тенденційних інформаційних джерел, у яких є свої віддані читачі, існує також менша кількість медіакомпаній, яким довіряє більшість людей, незалежно від їхніх особистих вподобань.
Спочатку систему оцінювання новин випробують лише на американських користувачах, і результати опитування не будуть оприлюднювати.
"Ми не плануємо оприлюднювати рейтинги довіри окремих агенцій, оскільки вони представляють неповну картину того, як визначається позиція кожної конкретної новини у стрічці кожної окремої людини", - додав Цукерберг.
Водночас нові бренди можуть постраждати, якщо вони ще не мають великої впізнаваності, незалежно від того, надійні їхні новини чи ні.
"Ми полегшили людям доступ до місцевих новин та інформації у спеціальному розділі. Ми будемо і далі працювати над тим, щоб показувати людям більше місцевих новин, залежно від місця їхнього проживання", - заявив він.
Нагадаємо, раніше портал “Знай.ua” розповів, що хакери атакували сторінку президента у Facebook.