До Верховної Ради внесли законопроект про дискримінаційну рекламу. Він передбачає введення серйозних штрафів для рекламодавців, виробників, а також розповсюджувачів реклами, які будуть спіймані на просуванні контенту, що ображає почуття та гідність людей, незалежно від їхньої статі.

Про це написала на своїй сторінці у Facebook нардепка, заступник голови БПП Ірина Луценко, яка і внесла законопроект на розгляд.

"Законопроект №8558 щодо протидії дискримінації спрямований на захист гідності будь-кого, незалежно від статі. Чому існує думка, що ми боремося тільки за права жінок: аліменти - це для жінок, протидія домашньому насильству - для жінок, заборона подавати людину як сексуальний об'єкт у рекламі - теж для жінок. Це помилкове сприйняття. Наш фокус якраз полягає в тому, щоб захистити права всіх, незалежно від статі, віку, походження і так далі", - підкреслила Луценко.

Вона пояснила, що суть нового документа полягає у внесенні зміни до Закону "Про рекламу" шляхом закріплення такого поняття, як дискримінаційна реклама. Ним пропонується вважати дискримінаційною таку інформацію:

  • яка принижує гідність людей за ознакою статі;
  • транслює стереотипні уявлення про інтелектуальні, фізичні, соціальні та інші переваги однієї статі над іншою;
  • обмежує свободу життєвого вибору людини;
  • використовує людину винятково як сексуальний об'єкт (так звана об'єктивація або уречевлення);
  • демонструє фізичне насильство представників однієї статі над іншою.

Популярні новини зараз

В Україні з’явився новий вид пенсій: отримати може кожен, але доведеться поділитись

Гарчать та кусають оточуючих: серед підлітків шириться дивна субкультура

ВПО запропонують розпочати життя з чистого аркуша: як це зробити

Чому в СРСР будували 5- та 9-поверхівки - ви навіть не здогадуєтеся, у чому "секрет"

Показати ще

Що стосується розмірів штрафів, які будуть призначатися порушникам закону, то їх народний депутат пропонує розраховувати таким чином: п'ятикратна вартість розповсюдженої реклами для рекламодавців, п'ятиразова вартість виготовлення реклами для її виробників і п'ятиразова вартість її поширення для, відповідно, осіб, що займаються її розміщенням.

При повторному порушенні протягом року кожному викритому рекламодавцю, виробникові чи розповсюджувачу реклами загрожуватиме штраф у тридцятикратному розмірі.