Українські компанії прагнуть підкорювати ринок Євросоюзу, але дуже часто рівень їхнього сервісу далекий від європейських стандартів.
Про один із таких випадків повідомив користувач Андрій Прокопенко в Facebook. Він поділився гірким клієнтським досвідом, пов'язаним із магазином "Город дверей".
Двері, за його словами, у компанії замовили 17 червня та одразу ж за них заплатили. У магазині пообіцяли, що замовлення привезуть 29 липня. Але в підсумку двері доставили лише через місяць.
Аналогічна ситуація, за його словами, трапилася і з їхньою установкою. В обговорений час працівники магазину так і не з'явилися.
Слідом за "Київстар", вже Vodafone піднімає тарифи: у скільки обійдуться розмови та інтернет
Водійські посвідчення стануть "тимчасовими" документами: автомобілістам готують нові правила
У платіжках за комунальні послуги з'явився новий рахунок: кому готувати більше грошей
Українцям доплатять 20% до пенсії: хто у списках на підвищення
"Але, звичайно ж, ніхто в 9 не приїхав. Пообіцяли приїхати в 12, але в 12 теж не з'явилися. Як спілкуються менеджери відділу сервісу, вам краще не знати. Якщо коротко, це звучить так: "Це ваші проблеми". Чесно кажучи, пережив кілька ремонтів, але ще ніколи не стикався з таким дном. Сподіваюся, цей пост вбереже вас від цієї компанії і дозволить зберегти ваші нервові клітини", - написав розгніваний клієнт.
Користувачів соцмереж дивує те, що підприємці вкладають великі гроші у власну справу і готовий продукт, але в той же час економлять на персоналі. Інші жартують, що компанія просто готує подарунок, і привезуть замовлення до Нового року.
Нагадаємо, раніше портал "Знай.ua" повідомляв, клієнти одного з українських банків поскаржилися на некваліфікованість працівників фінансової установи.