Клієнти "Укрсоцбанку" скаржаться, що їх скарги всіляко ігнорують працівники фінустанови.
Про це повідомив Ярослав Кергет в Facebook. Він вказав на те, що співробітники банку не знають процедур за якими вони повинні працювати. Вони, за його словами, обманюють клієнтів і вводять їх в оману.
"Не банк, а ДНО! Якщо у вас ще залишилися там поточні рахунки або карти, закривайте всі і біжіть звідти. Гіршого банку я не зустрічав, вони навіть переплюнули косяки старого ПриватБанку, шкода що я раніше не закрив рахунки і карти у них, довго тягнув чомусь! "- написав користувач.
Він додав, що так працівники банку не можуть зареєструвати його скаргу і дати її вхідний номер. У call center фінустанови, за його словами, говорять, що не можуть відслідковувати розгляд і виконання скаргу без цих даних.
"Укренерго" і ДТЕК вводять нову систему графіків відключення світла
Горскоп на неділю, 15 грудня: час перезарядися і подумати про важливе
"Тисячу Зеленського" дозволили отримати ще одним способом: як скористатися можливістю
В ТЦК поставили крапку у питанні мобілізації 50-річних чоловіків: "Є директива..."
Нагадаємо, раніше портал "Знай.ua" повідомляв, українцям розповіли, як оформити кредит в банку і не стати жертвою.