Недавно в Києві пройшов фінал Ліги Чемпіонів з футболу. Ця подія викликала бурхливий ажіотаж серед уболівальників двох найсильніших європейських клубів – іспанського "Реала" і англійського "Ліверпуля".
Уявіть, яка була реакція європейців, які вперше приїхали до України залізничним сполученням. При виході з дверей київського залізничного вокзалу перед їх очима запанував хаос і жах, який можна порівняти з часами Середньовічної Європи.
Замість чистоти і порядку – бруд і метушня. Алкаші, наркомани, гопники, нахабні цигани замість охайних і усміхнених людей. Щось не пригадую, щоб подібна картина була ще кілька років тому. Після відходу Ірини Харіної з поста керівника київського залізничного вокзалу, головні ворота країни перетворилися на розсадник нечестивих.
Керівник Київського залізничного вокзалу Ірина Харіна – хороший менеджер, управлінець з багаторічним стажем. При ній працювали всі ескалатори і навіть люди з обмеженими можливостями не відчували дискомфорту.
Нагадаємо, що в Україні проживає понад 2,8 млн людей з інвалідністю. Пенсіонерів за віком налічується 9,1 млн осіб. Всі ці громадяни потребують комфортних умов для пересування в містах і по країні вцілому. Особливо це стосується київського центрального вокзалу, яким користуються тисячі і тисячі громадян щодня.
Пенсіонерам приготували доплати: хто отримає надбавку до пенсії понад 2 тисячі гривень
Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
Пропрацював 40 років, а пенсія мізерна: у ПФУ звернулися до українців, сподобається не всім
Окремо стоїть питання санітарного стану вокзалу. Це жах, в якому стані знаходиться підхід до вокзалу з боку площі Перемоги від кінцевої зупинки трамвая – гори сміття, по яких бігають щури, і на них же розташовані торгові ряди… Скуштуєте пиріжка з яйцем або придбаєте шматок м’яса з такого прилавка?
"Складно пригадати навскидку ще міста, де прямо перед вокзалом у величезних масштабах функціонують ринок нелегальної праці, напівлегальних пасажирських перевезень і сумнівний оптовий ринок під боком", – пише користувач Facebook Матвій Ембарго.
Ірина Харіна тримала київський залізничний вокзал в чистоті і порядку. При ній не було, стільки бруду і злодійства. Простими словами, за хорошого керівника Харіної Ірини все працювало, як годинник.
Начальству Укрзалізниці варто відірватися від копіткого підрахунку монет, вийти до людей і сказати: "Шановні пасажири! Більш київський залізничний вокзал не є головними залізничними воротами країни! Тепер залізничний вокзал головна стічна канава країни і ми цим пишаємося!"
Якщо вже не можете керувати таким стратегічним об’єктом, як це робила Ірина Харіна, то хоча-б скажіть людям правду.
"Та жесть! Як приїжджаю, дивуюся, як можна було так будувати – незручності у всьому. В Європі жодного разу валізу не підняла, всюди прокотила і в міський транспорт в тому числі, а тут – слів немає", – пише користувач Наталія Лобкова.
"Що бачать діти? Куди посадити дитину? Як чекати поїзда? Питання: коли влада Києва і нове керівництво вокзалу почнуть ганяти їх і припинять перетворювати в притон раніше чистий і акуратний центральний вокзал Києва? А поліція? Що вони роблять на вокзалі? Сплять?", – скаржаться користувачі.
Можливо, є якісь інші причини такого жахливого стану важливого підприємства державного значення, однак на сьогоднішній день вимальовується лише одне – повна відсутність відповідальності за свою роботу доповнюється нелюдським почуттям наживи…