Хвиля протестів прокотилась серед працівників української залізниці. Люди масово вийшли на мітинг, вимагаючи підвищення зарплат та покращення умов праці. Крім того, працівники залізниці розповіли, чим загрожує пасажирам поїздка в "сучасних" поїздах.
Мітингувальники запевняють, що нинішній рухомий склад небезпечний, і аварія з товарним поїздом, який зійшов з рейок і паралізував рух в Одеському напрямку пасажирських поїздів, може бути не останньою.
Масштабна аварія на залізниці
А все тому, за словами залізничників, що керівництво не сильно переймається про стан шляхів та потягів.
Війна скоро закінчиться: нардеп приголомшив новиною
ПФУ завітає в гості до кожного: нові правила призначення соціальної допомоги
ПриватБанк встановив обмеження в банкоматах: які ліміти діють
Українці, у вас є Приват24? Банк терміново звернувся до клієнтів із заявою, перевіряйте у себе
Мітинги під Кабміном
Після аварії залізничники вийшли під будівлю уряду. Вони вимагали підвищити їм зарплати, оскільки зараз кваліфіковані працівники масово їдуть на заробітки до Польщі. Якщо в Україні машиніст "Інтерсіті" максимум отримує 13 тис. грн на місяць, то у сусідів - від 3500 злотих (це 23 тис. грн). Більш того, у нас, як запевняють залізничники, вони їздять на напіврозвалених техніці.
"Сьогодні в рейси виходять локомотиви і електровози з несправностями. Згадайте, як було в Дніпропетровській області, де локомотив і 14 вагонів вантажного поїзда зійшли з рейок. Тоді звинуватили розкрадачів металу, що вони, мовляв, вкрали болти для кріплення рейок. Але це маячня. На вагонах були із'езжена колісні пари. Це вам може сказати будь-який залізничник. Але простіше звинуватити у всьому розкрадачів, ніж зізнатися в тому, що склад був несправний. Днями - історія з Одесою, в квітні - у Львівській області, де зійшли з рейок десять товарних вагонів. Поки інциденти відбуваються з вантажними поїздами, але ж в якийсь момент НП може статися і з пасажирськими. І це страшно ", - говорить профспілковий лідер Валерій Петровський.
За словами працівників, зношеність обладнання складає до 90%.
"Але не лише технічний стан складу може призвести до трагедії, а й стан машиніста, який їде на незручному кріслі, без кондиціонера, який бігає до перемичках", - додають спеціалісти.
Дивіться: чим нагодують пасажирів у поїздах Укрзалізниці
Як повідомляв раніше портал "Знай.ua", до України прийшов другий місяць літа, і в даний момент придбати квитки на потяги в південному напрямку дуже і дуже складно.