Останнім часом у КП "Київський метрополітен" виникли проблеми з набором персоналу, особливо серед машиністів електропоїздів, електромеханіків, токарів та слюсарів. Всього 83 вакансії для машиністів електропоїздів, 48 для електромеханіків та 161 для токарів та слюсарів.

Причиною цієї проблеми стали кілька факторів, включаючи деяку міграцію персоналу та мобілізаційну роботу через військову обстановку.

У метро У метро
У метро

Щоб вирішити цю проблему, метрополітен розпочав активну роботу із залучення нових фахівців, у тому числі співпрацю з навчальними закладами та міським центром зайнятості. Проте, сприймаючи специфіку професій, навчання нових кадрів займає багато часу.

Через дефіцит персоналу КП "Київський метрополітен" змушений був внести зміни до графіків руху поїздів. Інтервали між поїздами збільшаться на одну хвилину в піковий годинник і на 45 секунд в інший час.

Популярні новини зараз

Гроші на день народження: скільки дарувати у 2025, щоб не виглядати скупо (або надто щедро)

Зволікати не можна: чоловікам дали 10 днів, щоб не перетворитись на ухилянтів

Пенсіонерам виплатять по 870 гривень на місяць: хто отримає надбавку

Замість субсидій оформлятимемо кредити: українцям готують нові тарифи

Показати ще

Але варто пам'ятати, що метро відіграє важливу роль не лише як транспортна система, а й як укриття у разі повітряної тривоги. Тому безперервна робота метрополітену важлива задля безпеки тисяч городян.