Робота в супермаркеті може бути справжнім сміхом. Будь то найкращі знижки у відділі пекарні або балаканина з колегами, робочі зміни можуть пролетіти непомітно в добрий день.
Але, за словами співробітників, іноді саме клієнти можуть погіршити день через свої дратівливі звички. Нижче ми наведемо кілька фраз, які хочуть сказати усі продавці клієнтам.
1. Ми не можемо відкритися раніше лише для вас.
"Я знаю, що до відкриття залишилося три хвилини, але я не можу відчинити двері тільки тому, що ти там стоїш. Ти рано, це здорово. Але, на жаль, коли ми відкриваємося о 8 ранку, це означає 8 ранку. Мені шкода , якщо йде дощ чи тобі холодно. Але погляд на мене з особою, схожою на грім, не прискорить цей процес" , - розповідає співробітниця відомого супермаркету.
2. Будьте терплячі
Пихтіння та пихтіння в черзі не змушує працівників швидше йти на касу. Вони не свідомо йдуть повільно – буває просто зайнято, багато людей.
Мобілізацію в Україні посилять: ТЦК змусять працювати ефективніше
Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень
Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
3. Ми ненавидимо вас ідентифікувати
Завжди є страх запитати у когось посвідчення особи, а потім дізнатися, що йому таки 30. Бонусні бали, якщо ви перевіряєте термін придатності сірників або чаю.
Замість того, щоб ображатись, чому б не прийняти це, як комплімент? Відчуйте себе задоволеним.
"Я прошу вас довести, що ви є достатньо дорослим, щоб купити цю пляшку горілки, тому що я роблю це не для розваги".
4. Дайте нам простір
Немає нічого більш дратівливого, ніж люди, які збираються навколо вас, поки ви скидаєте 30 грамів з пачки фаршу. Ці білі наклейки виходять назовні – і здається, що покупці відчувають їхній запах за милю.
5. Мій обід – це не безкоштовна їжа в супермаркеті
Якщо ви бачите, що у вас не вистачаєте продукту по грамах або штук, то це не означає, що продавці витягли це собі на обід, щоб заощадити лень.
6. Ми не маємо часу торгуватися.
Ви не можете стримати того зітхання, яке ви видаєте, коли клієнт благає вас скинути кілька копійок. Було відкрито останню коробку з 10 рибних паличок. Ймовірно, це просто пошкоджена коробка, але, ей, я скину 10%, щоб уникнути драми.
7. Каси самообслуговування теж нас дратують.
Ми розуміємо, каси іноді припускаються помилок. Але нетерпляче розмахування вашим продуктом перед сканером не полегшить моє життя. У моїх силах розблокувати цих поганців, а червоне світло, що блимає над вами, вже підказав мені, що вам потрібна моя допомога. Дайте нам час, і все буде ОК!
Нагадаємо, що українець 5 разів проігнорував повістку в ТЦК через повітряну тривогу та зубний біль: що вирішив суд.
Раніше ми повідомляли, чи буде 2024 високосним: всі заборони і таємниці року.