ПриватБанк надає свої послуги мільйонам українців і іноді потрапляє в неприємні історії з клієнтами. Так, українець розповів, як банк двічі обібрав його на доволі пристойну суму. Свою скаргу він розмістив на порталі Мінфін.

Українець пояснив, що намагався поповнити свою доларову картку через термінал ПриватБанку. Він вніс 100-доларову купюру, але кошти на рахунок не зарахувалися, оскільки в роботі пристрою стався збій.

Приватбанк. Фото: скрін youtube

"Хотів поповнити свою доларову картку в ніс 100$ термінал відразу написав, що збій у роботі і більше не приймає гроші, звичайно гроші на карту не прийшли", - розповів українець.

"ПриватБанк", фото: Знай.ua

Популярні новини зараз

Ворог змінив тактику шахедних атак: українців попередили про нову небезпеку з неба

У ЗСУ попередили про "смертельну зону": яке місто опинилося під загрозою

Українці можуть залишитися без пенсій: кому припинять виплати

Можуть і не впустити в Європу: українцям встановили ще одну перешкоду на кордонах

Показати ще

Чоловік поспішив звернутися до відділення ПриватБанку, де написав заяву на повернення коштів. Втім, інкасація не знайшла зниклих грошей, і українець залишився ні з чим. За його словами, це вже не перший подібний інцидент.

"Одразу у відділення подав заявку на інкасацію. І як уже я мав інкасацію нічого не знайшов. Це в мене вже вдруге так ПриватБанк краде гроші", - обурився чоловік.

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "ПриватБанк" готовий повернути 50% вартості проїзду на громадському транспорті: як отримати кешбек.

Також наш портал інформував, пенсіонерка розповіла, як некомпетентні співробітники ПриватБанку ускладнюють життя людей похилого віку: "Ганьба".

Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, що нас знову обдурили? Українці при "банкоматному роумінгу" втрачають сотні гривень через Ощадбанк та Приват.