ПриватБанк надає свої послуги мільйонам українців і іноді потрапляє в неприємні історії з клієнтами. Так, українець розповів, як банк двічі обібрав його на доволі пристойну суму. Свою скаргу він розмістив на порталі Мінфін.
Українець пояснив, що намагався поповнити свою доларову картку через термінал ПриватБанку. Він вніс 100-доларову купюру, але кошти на рахунок не зарахувалися, оскільки в роботі пристрою стався збій.
"Хотів поповнити свою доларову картку в ніс 100$ термінал відразу написав, що збій у роботі і більше не приймає гроші, звичайно гроші на карту не прийшли", - розповів українець.
Повністю замінить ТЦК: які зміни чекають мобілізацію
Українцям дозволили не сплачувати за комунальні послуги: коли рахунки можна "заморозити"
Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень
Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо
Чоловік поспішив звернутися до відділення ПриватБанку, де написав заяву на повернення коштів. Втім, інкасація не знайшла зниклих грошей, і українець залишився ні з чим. За його словами, це вже не перший подібний інцидент.
"Одразу у відділення подав заявку на інкасацію. І як уже я мав інкасацію нічого не знайшов. Це в мене вже вдруге так ПриватБанк краде гроші", - обурився чоловік.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "ПриватБанк" готовий повернути 50% вартості проїзду на громадському транспорті: як отримати кешбек.
Також наш портал інформував, пенсіонерка розповіла, як некомпетентні співробітники ПриватБанку ускладнюють життя людей похилого віку: "Ганьба".
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, що нас знову обдурили? Українці при "банкоматному роумінгу" втрачають сотні гривень через Ощадбанк та Приват.