Абоненти "Київстар" незадоволені підвищенням тарифів та скаржаться, що зв'язок стає справжньою розкішшю. Про це свідчать коментарі під однією із публікацій мобільного оператора на офіційній сторінці у facebook.
Українка висловила невдоволення, що мобільний оператор підвищив тарифи на зв'язок під час війни, коли багато людей змушені виживати без роботи чи копійчану пенсію.
"Київстар, ви хоча б на час війни не підвищували тарифи. Майте совість, зв'язок потрібний, а ви лупите гроші з людей. Живемо без роботи, на пенсії мізерні, не депутатські, скільки платили за тарифом до війни, а ви дерете шкуру", - обурилася абонентка.
Співробітники "Київстар" поспішили відповісти на скаргу та пояснили, що підвищення тарифів було вимушеним кроком, щоб мати можливість відновлювати зруйновану мережу та забезпечувати абонентів зв'язком та інтернетом у складних умовах війни.
"Бісять ТЦК": військовий пояснив, чому воєнкоми перегинають палицю у мобілізації
Правила бронювання від мобілізації посилили: українцям загрожують масові скорочення
Більше жодних пільг: пенсіонерів змусять платити податок на землю
Який стаж не зарахують до пенсії: роки роботи просто викинуть
"З початком повномасштабного вторгнення Київстар не змінював вартість своїх тарифів для абонентів. Навпаки, з 24 лютого ми надали безкоштовні послуги та бонуси на понад 570 млн грн. Активно відновлюємо зруйновану мережу, будуємо нові базові станції", - відповіли в компанії.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, Київстар, lifecell та Vodafone попередили про неполадки в роботі мобільного зв'язку та інтернету: що сталося.
Також наш портал інформував, Vodafone зробив непідйомними навіть найбюджетніші тарифи, абоненти закликають до совісті: "Досить обдирати".
Крім того, ми писали, до гарного номера від "Київстар" йшли в комплекті колектори: українець поділився проблемами після "вдалої" покупки.