Якось нещодавно українці скаржилися на неприємну ситуацію, з якою довелося зіткнутися, користуючись державним ПриватБанком.
Проте не лише "ПриватБанк" підводить своїх клієнтів. Так жінка розповіла, що якось її батько-пенсіонер звернувся до відділення Ощадбанку, щоб отримати перевипущену пенсійну картку.
"Фахівець відділення при видачі картки зареєстрував мого батька в додатку банку на своєму мобільному телефоні (без його згоди чи бажання), що пояснила як активацію картки (установку пін-коду), хоча він хотів встановити пін- коду в касі (як робив це раніше) Далі спеціаліст запропонувала поповнити мобільний на 100 грн.. Від цього поповнення мій батько відмовився. Але коли знімав гроші в банкоматі, то виявилося, що на карті не вистачає 100 грн. було на 100 грн більше", - йдеться у відгуку.
Його дочка поцікавилася, чим керуються співробітники, коли проводять ці дії... тим більше без їхньої згоди.
Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
"Бусифікацію" обіцяють викорінити: ТЦК застосують новий підхід до мобілізації
Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
Відповідь не змусила на себе довго чекати.
"Співробітники банку можуть запропонувати клієнту зареєструватися в системі Ощад 24/7, але без згоди клієнта це робити не допустимо. Ми перевіримо ситуацію та проведемо роботу з працівниками відділення, до якого звертався ваш батько для запобігання виникненню таких ситуацій у майбутньому", - йдеться там.
Нагадаємо, 81% українців зуміли зберегти роботу після початку війни, але впевненості у завтрашньому дні немає – опитування
Як повідомляв "Знай.uа", пропагандисти знову ниють, що санкції позбавлять їх улюбленого задоволення, і закликали покарати винного: "На чому їздити будемо"
Знай.ua писав, кому можуть видати виплати пенсіонера: у ПФУ назвали конкретні умови та категорії осіб