Українець поскаржився на ПриватБанк через списання з картки кругленької суми. Ситуацію клієнт пояснив у своїй скарзі на порталі Мінфін.

Клієнт розповів, що на його карту надійшли гроші, які він одержав у результаті продажу товару в інтернеті. Кошти він витратив, а за кілька днів помітив, що з картки ПриватБанку було списано ту саму суму, яку було йому зараховано. Через те, що баланс був невеликим на карті, утворився "мінус", і таким чином банк загнав його в борги.

ПриватБанк, фото: znaj.ua 

"24 вересня здійснював продаж в інтернеті, отримав оплати в загальній сумі 80.000 грн. Ці гроші давно вже витратив, на карті був невеликий баланс, але 30 вересня виявив що у мене мінус 77.000!", - розповів українець.

Клієнту в ПриватБанку пояснили, що кошти були списані на запит банку, з якого йому сплатили товар і додали, що в цьому немає нічого незвичайного.

Популярні новини зараз

Які електроприлади "тягнуть" найбільше - зараз це дуже важливо знати

Дешевше, ніж чашка кави: Vodafone запустив пільговий тариф, але не все так радісно

Українцям 60+ нададуть грошову допомогу, можна запросити рідних: як подати заявку

Дніпровська дівчина-хатико повернулася, але тепер вона нападає на людей

Показати ще

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін minfin

"29 вересня виявляється приват списав гроші з моєї картки нібито на запит банку Пумб, з якого мені оплатили товар. Як таке взагалі можливо? У підтримці відповідають що це норм, нам прийшов запит, ми обробили. Тобто тепер я залишився без свого товару, та ще й із величезним боргом перед банком?", - обурився клієнт.

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, що українець втратив кругленьку суму через збій у ПриватБанку, допомагати ніхто не прагне: "Послали куди подалі".

Також наш портал інформував, що українець поскаржився на Monobank через 4 роки довірчих відносин: посеред ночі почали пропадати гроші.

Крім того, ми писали, ПриватБанк запустив сервіс, на який довго чекали.