Українці знову поскаржилися на популярний оператор мобільного зв'язку. Цього разу клієнтка звинуватила їх у обмані за гроші, які ніхто так і не повернув. Залишився неприємний осад.
З'явилася скарга на порталі otzyvua.net , де кожен зможе залишити свій відгук про ту чи іншу компанію.
На цей раз невдоволення користувачка з ніком Ніна залишила про компанію мобільного зв'язку Київстар. Вона відразу зазначила, що користується їхніми послугами як провайдера та оператора вже багато років, проте нещодавно сильно розчарувалася в них.
Все через відверте здирство, а також некомпетентність цієї компанії. Всю ситуацію вона описала далі.
Скільки доведеться платити за електроенергію з 1 березня: тариф не для всіх буде однаковим
Українцям платитимуть подвійні пенсії: чиї гаманці стануть удвічі товщі
Мобілізацію в Україні можуть скасувати: що пропонують натомість
Навесні пенсії українців перерахують: на скільки можуть збільшитись виплати
"Ще влітку зателефонувала мені оператор і запропонувала змінити тариф на "Все разом +ТВ", мотивуючи це тим, що старі тарифи відмирають, і зазначила, що вартість залишиться такою самою, як і раніше. Але за місяць ціна зросла +100грн. Як з'ясувалося , жодні тарифи не відмирають. Мою скаргу на гарячій лінії записали та обіцяли вирішити протягом 5 днів" - йдеться у скарзі українки.
Згодом вона зателефонувала знову, щоб запитати, чи було розглянуто її скаргу, проте оператор на тій стороні зазначила, що її будуть. Ще розглядатиме не менше 10 днів.
Нині стало дуже соромно за них, адже це ніщо інше як шахрайство та неповага до клієнтів.
Чи вирішилася в результаті ситуація - невідомо, проте українка сильно цим була схвильована.
Нагадаємо, що Lifecell, Kyivstar чи Vodafone: українці дізналися, з яким оператором можна заощадити на мобільному зв'язку сотні гривень
Раніше повідомлялося, що спрацює навіть за вимкненої гучності: мобільні оператори тестуватимуть нову систему оповіщень
Також, "Ласкаво просимо до Київстару": українка поскаржилася на постійне зникнення грошей з мобільного рахунку