Про це заявила президент Асоціації "Укрведтранс", до якої входять оператори вантажних залізничних перевезень, Наталія Петриченко.
На її думку, ДРС прийняла обґрунтоване і доцільне рішення, яке відповідає практиці на ринку залізничних перевезень в країнах ЄС.
«Ми вважаємо, що це повністю відповідає європейській практиці, Європейським директивам», - сказала Петриченко.
Вона підкреслила: у країнах ЄС відсутнє таке поняття, як «нормативний термін служби вагонів», оскільки ключовим є їх технічний стан, а не вік.
"Термін служби, Нормативний термін служби в європейських директивах відсутній. Тому, безумовно, потрібно дивитися на технічний стан вагона. І власник вагонів зобов'язаний дотримуватися всіх нормативів, передбачених регламентами з проведення планових видів ремонту", - розповіла Петриченко.
Треба терміново замінити водійське посвідчення: кому загрожує чималий штраф
З 29 листопада Київстар закриває старі тарифи: чого чекати абонентам
Пенсіонерам доплачуватимуть за вік: кому збільшать виплати автоматично
Більше жодних пільг: пенсіонерів змусять платити податок на землю
Нагадаємо, Державна регуляторна служба (ДРС) не погодила проект наказу, яким Мінінфраструктури збиралося скоротити термін експлуатації вантажних вагонів.
Раніше виконавчий директор співтовариства Європейський залізничних та інфраструктурних компаній, що об'єднує операторів 71% європейських залізниць, Лібор Лохман заявив, що в Європі вік залізничного вагона не є причиною для його списання і немає поняття "термін експлуатації вагона", головне - підтримувати його в справному стані.