Полтавчанин придбав в кафетерії на автозаправній станції WOG бургер, якістю якого він був дуже незадоволений - виріб був дуже обгорілим, фактично до стану вуглини. Чоловік звернувся до адміністрації кафе і зміг повернути собі кошти за неякісний продукт, але й це було не так просто зробити.
Про це повідомляє Telegram-канал "Народный ревизор", який своєю метою покладає захист прав споживачів.
"Любителям підсмаженої скоринки присвячується
Чоловік купив бургер на заправній станції, відразу не розгортав, так як був не голодний. Помітив згорілу булочку лише через пів години, коли вже від'їхав про заправки.
Терміново біжіть до супермаркету, поки не почалися тривалі відключення світла: що потрібно купити кожному українцеві
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців
Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
Справедливості заради повернувся на заправку, щоб поскаржитися на сервіс. На заправці почали відмовлятися, мовляв, зміна того, хто готував бургер, вже закінчилася і взагалі клієнту потрібно дзвонити на гарячу лінію. В результаті гроші все-таки повернули", - йде мова у оригінальному дописі.
Очевидно, що горілий бургер - це точно не те, на що розраховує споживач.
Обов'язково підпишись на наш канал у Viber, аби не пропустити найцікавіше
Нагадаємо, раніше українець у "Сільпо" знайшов гостру начинку, замість вареника скальпель хірурга.
Як повідомляв портал Знай.ua, Шматки м'яса просто на асфальт, а потім до шлунку — супермаркет показав всю любов до українського покупця, фото.
Також Знай.ua писав, що Покупець супермаркету хотів поласувати цукеркою, але його випередила личинка - "Весна прийшла..."