Клієнт державного банку ПриватБанк розповів про те, що він зіткнувся з зміною оформлення популярного сервісу без попередження. Відповідний відгук з'явився на сайті Мінфін.

"При спробі оформити «Оплату частинами», зіткнувся з незрозумілих відмовою. При цьому і розрахунковий ліміт і максимальний платіж, зазначені в Приват24, все дозволяли. Де про це почитати на сайті банку? І як дізнатися, що "тимчасово" вже закінчилося, якщо воно звичайно закінчиться", - повідомив клієнт банку.

ПриватБанк, фото Wikimedia Commons CC 3.0

В Приватбанку спробували пояснити, чому сталася ця ситуація і пояснили, як можуть допомогти, і коли і як клієнти дізнаються про те, як можуть оформити оплату частинами.

"В зв'язку з вживанням Банком оперативних заходів з метою забезпечення безпеки здоров'я своїх клієнтів і стабільної роботи всіх банківських послуг ми змушені тимчасово обмежити максимальні суми при оформленні угод з оплатою частками в межах: до 10 000 грн на 1 угода для системних (національних) партнерів Банку; до 5000 грн на 1 угода не системний (інших) партнерів Банку. І в цей період тимчасово зупинено Швидкого оформлення кредиту і Миттєвої розстрочення (Кредит готівкою). Приносимо вибачення за можливі незручності", - відповіли в Приватбанку.

Популярні новини зараз

Пенсіонерів змусять повернути частину виплат державі

Мобілізацію в Україні посилять: ТЦК змусять працювати ефективніше

Який стаж не зарахують до пенсії: роки роботи просто викинуть

Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень

Показати ще

Відповідь Приватбанку, фото: скріншот Мінфін

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше

Нагадаємо, ПриватБанк пояснив, коли українці зможуть отримати свою валюту "на руки".

Як повідомляв Знай. ua, ПриватБанк ввів жорсткі обмеження з-за карантину.

Також Знай. ua писав, що Верховна Рада "розбудила" гривню, курс долара надихнув українців.