Мінінфраструктури оприлюднило для громадського обговорення проект Закону "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у сфері безпеки експлуатації колісних транспортних засобів відповідно до вимог Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони".

Зауваження та пропозиції до проекту можна надавати до 26 березня.

Автомобільний акумулятор,.pexels.com

Що пропонується в законопроекті, для якого транспорту техогляд стане обов'язковим, і які передбачені штрафи:

Позаплановий техогляд може бути призначений після ДТП, в разі перереєстрації або переобладнання транспортного засобу. Крім того, планують ввести також придорожній техогляд. Додамо, що стежити за виконанням буде новий орган - Бюро безпеки експлуатації колісних транспортних засобів.

Популярні новини зараз

Тепер без цього документу з дому ні ногою: чоловікам нагадали про штраф від 17 до 25 тисяч гривень

Кожному члену сім'ї по 3600 грн: українцям обіцяють тримісячну підтримку

Затримка виплат: Пенсійний фонд пояснив, що буде з пенсіями та субсидіями за травень

Все, що накопичували – може зникнути: клієнти ПриватБанку втрачають заощадження

Показати ще

Техогляд обов'язковий для:

  • Комерційного транспорту (як і зараз)
  • Легкових авто - через 4 роки від випуску, після - кожні 2 роки.
  • Таксі - через 1 рік від випуску, після - щорічно
  • Автобусів (більше 8 місць без водія) - через 1 рік від випуску, після - кожні півроку
  • Вантажівок масою до 3,5 тонн - через 4 роки після випуску, після - раз в 2 роки
  • Вантажівок, масою понад 3,5 тонн - через 1 рік від випуску, після - щорічно
  • «Будинків на колесах» - через 1 рік після випуску, далі - щорічно
  • Колісних тракторів - через 4 роки від випуску, потім раз в 2 роки
  • ТС, які перевозять небезпечні вантажі, - через 1 рік від випуску, пізніше - кожні 6 місяців
  • Спецтранспорту - через 1 рік від випуску, після - щорічно
  • Мототранспорту з об'ємом двигуна від 125 куб. см і більше або електродвигуном потужністю 4 кВт і більше - через 2 роки від випуску, потім - кожні 2 роки.

Кому техогляд не потрібен:

  • ТС з конструкційною швидкістю не більше 25 км / год
  • Колекційний і ретро транспорт, що не експлуатується
  • Спортивні авто, які використовуються тільки на змаганнях
  • дипломатичні ТС
  • Спецтранспорт для перевезення обладнання цирку і атракціонів з максимальною конструктивною швидкістю 40 км / год
  • ТЗ з об'ємом двигуна не більше 50 куб. см
  • Колісні трактори з максимальною швидкістю 40 км / год
  • Технічні ТС для агрокомплексу.

Штрафи:

  • За прострочення техогляду - 3400 гривень
  • За повторне прострочення техогляду протягом року - 17 тисяч гривень
  • Якщо посадові особи не виконують свої обов'язки, заважають техогляду - від 17 до 34 тисяч гривень
  • Вводиться особиста відповідальність експерта з питань техогляду.

Обов'язково підпишись на наш канал у Viber, аби не пропустити найцікавіше

Нагадаємо, раніше ми повідомляли про хороші варіанти ігрових ноутбуків для кожного покупця