Клієнти державного банку ПриватБанк розповіли про те, як вони не можуть отримати назад свій депозит, а також про те, як після закриття рахунку два роки телефонують з різних номерів. Відповідні відгук з'явилися на сайті Мінфін.
Одна клієнтка розповіла, що відкрила рахунок у банку 4 роки тому, але вже близько 2 років тому закрила його й після цього від банку періодично телефонують з різними пропозиціями. Жінка зазначила, що втомилася блокувати номери і попросила більше не дзвонити їй.
"Вже років 2, як рахунок закрила, але постійно надходять дзвінки з різних номерів: пропонують картку «Голод», неодноразово зверталася з проханням відключити рекламу і не діставати - результату немає. Нещодавно зателефонували і повідомили, що я намагаюся зайти у «Приват24», якого у мене ніколи і не було. Коли зателефонувала на 3700, пояснили, що хтось помилково ввів мій номер телефону. Телефонують в будь-який день і в будь-який час. Втомилася блокувати їхні номери. Я вже не є клієнтом банку! Відчепіться! Ніяких карток від Вашого доконаного банку мені не потрібно!", - поскаржилася вона.
Представник Приватбанку вибачився за це і попросив номер телефону для того, щоб відключити непотрібні дзвінки і більше не турбувати.
Змусять відповідати за кожну гривню: українців жорстко штрафують за гроші на картках
Новорічні канікули затягнуться аж на місяць: чому школи не готові до навчання
Перевірки ТЦК на вулиці: чи законна вимога показати телефон
Пенсіонерам доплачуватимуть за вік: кому збільшать виплати автоматично
"Вибачте, якщо ми Вам набридли. Ми запросили в особистому повідомленні Ваш номер телефону, щоб відключити всі непотрібні дзвінки і більше Вас не турбувати", - пояснили в банку.
Інша клієнтка поділилася своєю історією про те, як не може отримати день за депозитом з 2013 року. Вона розповіла, що їх посилають в центральне відділення, де не вирішують її питання.
"Не повертають з банку гроші з депозиту з 2013 року. Нічого слухати не хочуть, годують сніданками, обманюють. Посилають у нібито центральне відділення банку, а по факту це просто відділення для сіп клієнтів. Свавілля. Багато дозволено цьому банку. Це і не дивно. Якість обслуговування і ставлення до клієнтам і вкладникам огидне", - пише клієнтка.
При цьому представник Приватбанку спробував пояснити причину, по якій склалася така ситуація і заявив, що питання вже розглядають фахівці.
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше
Нагадаємо, уважний киянин врятував себе і інших від зухвалих шахраїв.
Як повідомляв Знай. ua, ПриватБанк попередив про шахраїв в мережі.
Також Знай. ua писав, що клієнт Приватбанку зробив заяву про доступ сторонніх осіб до рахунку.