Жителі столиці можуть похвалитися не тільки наявністю усіх видів громадського транспорту, але й найнижчими цінами на проїзд в Європі. Незважаючи на численні протести, щодо цін на проїзд, у Києві вартість проїзного документа становить від 7 до 9 грн по місту. Якщо купувати проїзний або Картку киянина і того менше. Сьогодні ми поговоримо про всіх плюсах і мінусах громадського транспорту в Києві, як відстежити потрібний автобус і де шукати маршрути громадського транспорту.

транспорт, https://bitly.su/ZI5EiZW
транспорт

Державний та приватний транспорт

У Києві є державні і приватні перевізники. Здавалося б, хто-то з них повинен надавати послуги якісніше, якщо є можливість заробляти на численних жителів столиці. Але сервіс надання послуг далекий від ідеалу: державні компанії, що обслуговують киян залежні від бюджетних коштів і є неприбутковими, а приватні компанії не стежать за водіями і незмінно порушують закони.

найпопулярнішим видом транспорту у Києві залишається метро. Три гілки з'єднують Правий і Лівий берег міста, але ігнорують величезний житлові масиви, які потребують допомоги підземного транспорту для розвантаження доріг і мостів. За 8 грн можна скористатися київським метрополітеном, купивши жетон або скориставшись спеціальною карткою, яку можна поповнювати в одному з нечисленних апаратів. Ті, хто користується безконтактної банківською карткою для входу на станцію отримують перевагу - проходять без черги за жетонами.

Екологічні тролейбуси, швидкісні трамваї і звичайні трамваї досі їздять вулицями Києва. Пасажири цих видів державного транспорту теж платять всього 8 грн за проїзд. У них вже запрацювали зчитувальні апарати для безконтактних проїзних. Нововведення обіцяє вирішити проблему покупки талончиків і усуне необхідність в кондукторах. Апарати працюють ще не у всіх транспортних засобах, а проїзні можна поповнювати через інтернет, отримавши знижку при поповненні на велику суму.

Популярні новини зараз

Погода несе божевільну спеку: прогноз на найближчі дні

Заплатите від 17 000 до 51 000 грн: українців попередили про штрафи з 1 квітня

Боргів не обібратися, якщо забудете про це: українцям нагадали про важливу процедуру

Переказ з картки на картку будуть жорстко контролювати: як можуть заблокувати картку

Показати ще

Державні автобуси, як і тролейбуси стоять 8 грн. У них теж встановили зчитувальні апарати. Автобусів в Києві набагато менше, ніж приватних маршрутних таксі. Деякі райони потребують збільшення числа машин на маршрутах, але поки працює така кількість приватних підприємств на дорогах, складно вирішити це питання на користь пасажирів.

Маршрутні автобуси від приватних фірм заполонили смуги громадського транспорту. Вони могли б стати кращим рішенням для киян, але проблема полягає в тотальному ігнорування водіями правил дорожнього руху, жахливий стан машин, часті негативні відгуки про справність транспорту і тд. Вартість проїзду залежить від маршруту: деякі беруть 7 грн, а інші 9 грн. Водії та кондуктори не видають талонів і регулярно відмовляють пільговим пасажирам проїзд.

Транспорт, https://bitly.su/HeeuF
транспорт

Графік роботи транспорту

Більшість автобусів курсують за маршрутами з 6:00 до 22:00-23:00. Трамваї і тролейбуси прокидаються раніше і як правило починають роботу з 5:00 до 23:00 або навіть опівночі. Автобуси, тролейбуси і трамваї працюють досить чітко і можна за графіком сісти на потрібний транспорт. Винятки бувають під час великих пробок або при перекритті доріг.

Київське метро працює з 5:00 і закривається опівночі. Зміни в розкладі вносяться заздалегідь і пов'язані, зазвичай, з мітингами, марафонами і спортивними подіями.

Більшість маршруток користуються внутрішнім графіком перевізника. Деякі починають роботу з 5:00, а інші пускають перші машини тільки в 7:00. Закінчують свій робочий день водії теж по-різному. Одні в 22:00, а інші працюють до півночі.

Міська електричка, що курсує саме в завантажене час, працює за окремим графіком: 06:00-10:40, 16:20-21:45. Інтервали між складами бувають різні, від 15 до 30 хвилин очікування.

Фунікулер - це не просто визначна пам'ятка Києва, але і зручний транспорт, який з'єднує Михайлівську площу з Поштовою площею, які знаходяться на різних рівнях. Графік роботи фунікулера: з 7:00 до 22:00. У 2019 році фунікулер закривається на капітальний ремонт, але навесні 2020 року обіцяють відкриття і звичну роботу.

Транспорт, https://bitly.su/mJER
транспорт

Відстежуємо транспорт

В даний момент є дві програми, які можуть допомогти з маршрутом від точки А до точки Б і визначити час очікування прибуває транспорту:

Easyway - це сайт і програма для мобільних телефонів, яка об'єднує всі види громадського транспорту в Києві. За допомогою програми можна дізнатися, який транспорт зупиняється на найближчій зупинці, де знаходиться автобус або трамвай, які зупинки включає кожен маршрут. Програма показує на карті всі потрібні дані і переміщення машин в реальному часі. Щоб відстежити маршрутку чи автобус треба ввести номер маршруту і на карті побачити кількість машин на маршруті.

Google maps пропонує оптимальні варіанти, як можна дістатися до пункту призначення. Гугл допомагає вибрати маршрут, спираючись на дані про пробки і кількості транспорту на маршруті.

Таксі в Києві

У столиці працюють локальні і глобальні оператори таксі. Серед найпопулярніших - Uber, Bolt і Uklon. Ці оператори користуються великими таксопарками і пропонують пасажирам знижки, програми лояльності і найголовніше - зручні мобільні додатки.

Ті, хто звик говорити з оператором по телефону, можуть зателефонувати на один з найшвидших номерів - 571, 292, 902 і тд. В телефонному режимі оператор прийме замовлення та надішле повідомлення, якщо машина неподалік буде знайдена.

Мінімальна ціна на подачу машини в Києві - 30 грн. Більшість операторів прораховують тариф заздалегідь, але Прибери і Болт дають тільки приблизну суму. В залежності від маршруту, який обере пасажир і водій, пробок та інших факторів, з вас знімуть різні суми.

Транспорт, https://bitly.su/kD7Da2
транспорт

Коли пропадуть маршрутки

Актуальне питання для киян: коли пропадуть маршрутки? Здавалося б, чого скаржитися? Адже, завдяки маршруткам ми всі можемо вчасно потрапити на роботу - комунального транспорту не вистачає для покриття всіх маршрутів. Але справа все в тому, що водії маршрутних таксі і власники компаній-перевізників порушують закони і правила дорожнього руху, що часто призводить до трагічних подій. Багато жителів столиці помічали нетверезих водителей, були свідками порушень ПДР, їхали в переповнених автобусах, що не відповідає правилам перевезення пасажирів, а деякі потрапляли в аварії з-за того, що транспорт був несправний та не проходив ніяких перевірок на протязі довгого часу. Це все викликає негативну реакцію не тільки пасажирів, але і у поліцейських, які регулярно змушені зупиняти повні маршрутки людей, щоб з'ясувати причини порушень ПДР.

У Київраді почали процес обговорення цього питання і вже навіть сказали про те, що протягом 5-10 років Київ звільнить місто від маршруток. Для цього треба впровадити оптимальну кількість муніципального транспорту, добудувати важливі станції метро і продумати маршрути.

За словами представника мера Києва, маршрутки тільки частково і тимчасово вирішують проблему транспорту в столиці. Глобальні рішення, у вигляді кільцевої електрички, швидкісного трамваю та нових станцій метро - це тривалий і дорогий процес, який вже розпочався. Поки київ потопає в пробках через наплив приватних автомобілів і будівництва доріг, громадський транспорт перетворюється у щоденне випробування для жителів міста.