Кількість перевезених пасажирів airBaltic у 2018 році перевищила 4 млн, МАУ за цей же рік перевезла понад 8 млн. Водночас МАУ програє конкуренцію лоукост.

На думку глави Наглядової ради МАУ Арона Майберга попри відсутність стабільного платоспроможного пасажира на рідному ринку, динаміка розвитку авіаційних перевезень в Україні продовжує зростати досить швидко в порівнянні з показниками європейських країн. Але успішні лоукости фактично забирають потенційного пасажира у національного авіаперевізника.

МАУ, фото: Samolety

Якщо не зважати на економічну складову питання авіаційного бізнесу, то пояснення програшу МАУ у війні з лоукостами може критися у підході до роботи з потенційним пасажиром.

Відомо, що неодноразово МАУ ставала учасником гучних судових процесів, які в той чи інший спосіб були пов'язані з самою авіакомпанією і / або пов'язаними з нею людьми. Серед них оплата державних зборів, судові позови, пов'язані з Ryanair. Загалом це формувало негативне сприйняття авіакомпанії реальним і потенційним пасажиром та несло великий збиток її іміджу. Тому від послуг МАУ можуть частково відмовитися навіть ті хто, нею ніколи не літав.

Популярні новини зараз

Гороскоп на 16 лютого для всіх знаків: Раки – виспіться, Тельці – вам терміново потрібен дзен

Плювання в спину та глузування: у ТЦК скаржаться на неприязнь цивільних

Частину комунальників мобілізують: водоканали віддадуть своїх працівників на фронт

Навесні пенсії українців перерахують: на скільки можуть збільшитись виплати

Показати ще

МАУ, Уніан

Проблемою МАУ також є позиціювання — перевізника сприймали, як дорогу статусну авіакомпанію. В результаті для клієнтів стало шоком, коли МАУ почала урізати послуги. Тарифи національний перевізник знизив для можливості конкурувати, а додаткових плюсів своєму пасажиру не дав. Крім того, МАУ надто пізно почала роботу над змінами перед приходом ери лоукост перевезень в країні.

Водночас, є багато різних прикладів, які формують позитивний імідж авіакомпанії: допомога пасажирам збанкрутілих авіакомпаній, проекти для молодих фахівців, різні новорічні акції, допомога важкохворим у перельотах. Експерти запевняють, що забезпечити собі лідерську позицію на ринку можна збудувавши правильну схему продажів і позиціювання з урахуванням реалій конкуренції.

Нагадаємо, раніше МАУ закриває три популярні рейси з Києва

Як повідомляв портал "Знай.ua", у МАУ відреагували на заяву Криклія про банкрутство авіаперевізника

Також "Знай.ua" писав, що МАУ загрожує банкрутство