В законопроекті щодо державного регулювання ринку азартних ігор однозначно має бути заборона на рекламу. Про це заявила колишня уповноважена Антимонопольного комітету Агія Загребельська, коментуючи урядовий проект закону щодо державного регулювання грального бізнесу, повідомляє «Gazeta.ua».
В ході прес-конференції Загребельська та журналіст видання «Наші гроші» Юрій Ніколов проаналізували законопроект щодо регулювання грального бізнесу, яка доля чекатиме на точки ігрових автоматів, маскування ігрових автоматів під букмекерство та лотереї, в яку суму оцінюється нелегальний ринок і що може посприяти легалізації.
«Будь-які адиктивні товари, наприклад, азартні ігри, алкоголь, тютюн повинні бути обмежені в рекламуванні. До кожного з товарів, звичайно, має бути власний підхід. Що стосується азартних ігор, то на мій погляд взагалі цієї реклами бути не повинно. На що спрямована реклама? На те, щоб у споживача виникло бажання придбати цей адиктивний товар. Чи хоче держава, щоб у нас виникло бажання піти пограти в ці азартні ігри? Очевидно, ні. Ми легалізуємо азартні ігри тільки для того, щоб вони були для тієї частини населення, яка не хоче бути в мережі підпільних казино. Тому реклами класичних азартних ігор (казино, онлайн-казино, рулетка) не повинно бути», - зазначила вона.
За словами Загребельської, яким саме чином ця заборона буде реалізована, залежить від того, якому органу буде доручено здійснювати контроль за цим питанням, який буде механізм запуску цього органу та які інструменти в цього органу будуть.
«Стосовно онлайн-реклами - це питання вже буде до кіберполіції, проте все залежить від того, коли буде прийнятий законопроект і коли він набере чинності. І коли почне діяти частина про заборону реклами. Коли буде запущений орган, котрий повинен буде все це регулювати, і коли в цього органу будуть ефективні можливості для того, щоб цей контроль здійснювати і припиняти ці порушення», - підкреслила вона.