Україна всіляко наповнена різними компонентами, які полегшують життя сучасного українця. Зокрема забезпечення якісними послугами того чи іншого мобільного оператора також є необхідною для життєдіяльності частиною. На сьогоднішній день мобільний оператор від компанії Lifecell є топовим серед інших операторів. Компанія почала діяти в 2005 році, при цьому постійно змінюючись і вдосконалюючись відповідно до потреб користувачів і навколишнього світу в цілому. У цьому матеріалі ми докладніше розповімо про діючі тарифи, а також про історію формування самої компанії і їх команди.

Історія мобільного оператора Lifecell

На офіційному сайті компанії сказано, що оператор почав діяти на території України з 2005 року. Тільки тоді це був дзвінок в системі life :). Цей рік для компанії ознаменувався ще й тим, що вони першими в країні запропонували впровадження послуги - швидкісної передачі даних за технологією EDGE. Також була запущена спеціальна послуга, яка дозволяла дивитися потокове відео на мобільному телефоні клієнтів компанії. У тому ж році оператор надав послугу під назвою «МелоРінг», ця послуга мала на увазі під собою установку улюблених пісень замість гудків виклику. Спершу там було лише декілька пісень, але з кожним оновленням система вдосконалювалася, а разом з нею і поповнювалася кількість пісень.

Фінансові вкладення в компанію були просто величезними, так в 2006 році на розвиток компанії були внесені інвестиції в розмірі 540 мільйонів доларів. Власне така інвестиція побила рекорди всіх інших інвестицій, які вносилися в різні компанії.

Саме оператор лайф був першим серед інших операторів, які в свій тарифний план ввели цифру нуль і впровадили її в пакет «вільній life».

Популярні новини зараз

Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять

Хто не виконає вимоги ПФУ – залишиться без пенсії: кому призупинять виплати

Пропрацював 40 років, а пенсія мізерна: у ПФУ звернулися до українців, сподобається не всім

В Україні 60-річні більше не зможуть вийти на пенсію: коли та як зміняться вимоги до стажу

Показати ще

Далі компанія-оператор тестувала по своїй мережі 3G - зв'язок. Компанія неодноразово брала участь в благодійності, зокрема було відкрито спеціальний номер для підтримки жертв стихійного лиха в Західних регіонах нашої країни, а також були переведені кошти на мобільні рахунки абонентів, які перебували в роумінгу в Китаї в період сильного землетрусу. Це було зроблено для того, щоб люди, які опинилися в такій непередбачуваній і складній ситуації, змогли зв'язатися зі своїми близькими, а також отримати невідкладну допомогу.

Пізніше для подальшого розвитку підприємства, компанія почала співпрацювати з компанією Huawei, які в той час були творцями різного устаткування.

Для залучення студентської молоді в свою компанію, була розроблена програма для студентів, яка включала в себе їх стажування, а також можливість отримання посади в головному офісі компанії або ж у філіях в різних містах.

З 2009 року діє мобільний додаток «Мій Life». Це застосування призначене для смартфонів і через нього можна управляти власним рахунком, зокрема поповнювати рахунок і переходити з одного тарифу на інший.

life став першим оператором по країні, який запропонував своїм клієнтам, які є користувачами соціальних мереж Фейсбук і Вконтакте, управляти своїми сторінками прямо з телефону. Це на сьогоднішній день здається дуже буденним і сприймається на стандартному рівні, але ще 10 років тому така функція викликала свій фурор і буквально стала новинкою року.

Наступні два роки стали для компанії знаковими в плані розширення тарифних планів. На прилавках мобільних магазинів стали з'являтися стартові пакети лайф - «Турист life», «Life :) Сommunicator», «Легкий роумінг» і ряд інших тарифних планів.

У 2012 році компанія підтримала соціальний проект, спрямований на встановлення безкоштовної, бездротової мережі wi-fi в громадських місцях.

Разом з впровадженням нових технологій оператор мобільного зв'язку продовжував свою діяльність і на благодійній грунті, стаючи співорганізатором благодійних заходів та фотовиставок. Компанія подбала і про тих людей, які з різних причин не могли самостійно відвідати центри лайф, але їм була потрібна, наприклад зміна сім-карти. То, з ініціативи компанії такі люди могли отримати свій новий стартовий пакет через пошту, прямо додому.

Компанія проводила запуск онлайн-чату прямо з мобільного телефону, через який користувачі могли отримати необхідну інформацію на свої запитання. На поставлені запитання відповідали співробітники call-центру, також поговорити з ними не через чат, а просто зв'язавшись, через коротку комбінацію цифр теж було як і раніше можливо.

Компанія продовжувала впровадження системи 3G і вона не залишилася непоміченою, так як на кінець 2014 року серед абонентів лайф і впровадження в їх смартфони 3G вже було близько 40%, що в кількісному числі користувачів складало близько 4 мільйонів людей.

Встановлення системи 3G тривало по всій країні, але першим містом, яке змогло відчути на собі послугу 3G + Інтернет від лайф стало місто Львів.

Оцінка якості сall-центрів life також надихала своїм високим рівнем. За результатами дослідження якість обслуговування клієнтів було визнано кращим серед інших операторів.

З 2016 році оператор лайф став називатися lifecell, це пішло від співзвучної компанії Turkcell, яка є міжнародним інвестором і має 100% акцій українського оператора. Такий ребрендинг поміняв не тільки назву оператора, а й став поштовхом для впровадження нових яскравих технологій, тому з'явилося нове дихання в обслуговуванні клієнтів, а також удосконалення існуючих філій по всій країні. Несподіваною і масштабною новинкою стало впровадження тарифу під назвою «Зроби сам» в цьому тарифі клієнти могли вибиратися для себе тільки ті послуги, якими користуються і відповідно тільки за них і платити. Можна тільки уявити, наскільки дешевше по відношенню до інших операторів виходив цей тарифний план. Такий тариф називали вільний або пільговий.

На момент 2018 і нинішнього 219 року, компанія продовжує впровадження інноваційних тарифних планів і акційних пропозицій.

Існуючі тарифи від лайфсел

Існує безліч тарифних планів, кожен з яких знайшов свого споживача і відрізняється рядом послуг, що надаються. Детальніше хочеться розповісти, які тарифні плани існують і цікавлять споживачів.

Так, одним з бюджетних варіантів є дешевий тарифний план «4 безліміту». Вартість пакета послуг на 4 тижні всього 40 грн. У пакет включені безліміт дзвінків в мережі лайфсел, безліміт на перегляд відео, а також безлімітне користування Facebook, Instagram, Twitter і месенджер. Також в пакет включені 30 хвилин на спілкування з абонентами інших операторів.

Наступний тарифний план від лайфселл називається «Інтернет спека» вартість пакета послуг становить 60 грн на 4 тижні, на які користувач отримує 20 Гб інтернету, 500 безкоштовних хвилин на розмови по всій Україні з будь-якими операторами включаючи і операторів лайфсел. Також включений безлімітний тариф на соціальні мережі і месенджер.

Тарифний план «Лайфхак» відрізняється ціною в 150 грн на 4 тижні і включає в себе 20 Гб інтернету, а також до них додаються використані гігабайти за минулі 4 тижні. З лайфак надається 1500 хвилин на всі міські і мобільні номери по країні. На спілкування з клієнтами лайфсел встановлений безліміт. Також безліміт на користування соціальними мережами, а також надається 50 Гб в хмарному сховищі від lifebox.

Тарифний план «хайп» з яким користувач платити 100 грн. на 4 тижні і за це отримує 7 Гб інтернету, а також кожен додатковий Гб за пів години з BiP Out. На всі міські і мобільні номери дається 1000 хвилин, а також повний безліміт на користування соціальними мережами. Цей тариф надає 50 Гб в хмарному сховищі lifebox. Але головна його особливість яка відрізняє від багатьох тарифів в тому, що з ним можлива участь в програмі лояльності Fishka з якою за кожну витрачену гривню можна отримати бали і використовувати їх на поповнення рахунку або ж на запропоновані подарунки по каталогу від Фішки.

Наступний тарифний план «Platinum» вартість якого 250 грн. на 4 тижні. Сплачуючи таку суму коштів, користувач отримує 30 Гб інтернету, а також до них додаються використані за минулий місяць гігабайти. Тобто чим більше гігабайт буде використано за ці 4 тижні, тим більше їх додається на наступний місяць. Також клієнтові дається 2500 хвилин на розмови на всі міські та стаціонарні телефони в Україні. Встановлено повний безліміт на використання соціальних мереж, а також надається 500 ГБ в хмарному сховищі від lifebox.

Тарифний план «Лайфхак контракт» надає своїм клієнтам користування цим тарифом протягом 30 днів з оплатою в 125 грн. Окрім безліміту на спілкування в мережі лайфсел, клієнтам надається 20 Гб інтернету + ті гігабайти, які були використані ним за минулі 30 днів. На спілкування з іншими операторами по Україні дається 250 хвилин і 250 смс також по Україні. На безкоштовне хмарне сховище надається 50 Гб.

Щоб дізнатися який тарифний план у вас на сьогоднішній день потрібно просто набрати комбінацію * 161 # і натиснути кнопку виклику. Така легка комбінація допоможе перевірити і дасть додаткову інформацію - на екрані з'явитися ваш номер телефону та відповідний тарифний план. Ця послуга абсолютно безкоштовна. До речі, для людей, які не можуть запам'ятати свій номер телефону така послуга буде просто знахідкою!

Якщо потрібно зателефонувати оператору, то достатньо набрати коротку комбінацію 5433 і кнопку виклику. Якщо ж клієнт знаходиться в цей час в міжнародному роумінгу, то зв'язатися з оператором можна за такими номерами: 063 5433 111; 044 2336 363.

Щоб змінити тарифний план користувачеві необхідно скористатися своїм smart ukraine додатком і там керуючись інструкціями вибрати потрібний тарифний план і далі із задоволенням продовжувати користуватися послугами мобільного оператора lifeсell.