У жовтні 2018 року в Україні запустили іспанський сервіс швидкої доставки їжі з ресторанів через мобільний додаток Glovo.
З самого початку темп зростання кількості замовлень перевищив очікування: з усіх країн Європи Україні знадобилося найменше часу, щоб вийти на 100 тис замовлень на місяць.
Читай Знай.ua у оновленому чаті Viber! Приєднуйтесь!
З грудня 2018 року по березень 2019 грошовий оборот української "дочки" збільшився в десять разів. Щомісяця показник зростає на 30-50%.
За цей час понад півмільйона українців встановили додаток Glovo, а сам сервіс вже доступний в п'яти найбільших містах країни: Києві, Одесі, Харкові, Дніпрі, Львові.
Молоді люди з яскравими наплічниками Glovo заповнили міста і утворили черги в ресторанах та магазинах. Адже заробити кур'єром у Glovo можна доcисть непогані гроші.
Сніг та морози до -15°: українців попередили про найхолоднішу зиму за останні роки
Повністю замінить ТЦК: які зміни чекають мобілізацію
Пенсіонерів змусять повернути частину виплат державі
Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень
Однак, не все і не завжди так гладко, як здається на перший погляд. Деколи за наплічник доводиться поборотися в буквальному смислі слова.
В мережі з'явилося відео, на якому зафільмовано, як двоє кур'єрів побились за наплічник.
"Кур'єри glovo проходять жорсткий відбір перед прийомом на роботу. На кадри потрапив один з етапів", - підписали відео автори.
Нагадаємо, у Києві два кур'єра Glovo влаштували кулачні бої просто посеред вулиці.
Як повідомляв портал Знай.ua, у підземному переході Києва кур'єр Glovo влаштував бійку з перехожим
Також Знай.ua писав, кур'єр Glovo помер у харківській лікарні після травм, отриманих у результаті ДТП.