Активісти всеукраїнського громадського руху "АвтоЄвроСила" отримали черговий крок назустріч від Володимира Зеленського. Після позитивного завершення зустрічі із євробляхерами у Миколаєві, днями Президент відвідав Черкаси, де ще раз висловив своє ставлення до існуючих проблем із розмитненням авто, завезених з європейський країн. Подробиці з'ясовували Знай.ua.
Круглий стіл із ДФС та поліцією
Днями керівництво ГО "АвтоЄвроСила" звернулися з офіційним документом до Президента щодо організації тематичного круглого столу.
"Невиправдано високі та необгрунтовані штрафи в 170 тисяч гривень почнуться вже на День Незалежності 24 серпня. Тож ми хотіли б найближчим часом провести круглий стіл з представниками спілок власників авто на іноземній реєстрації з усієї України та спеціалістами команди "Слуга народу", щоб разом знайти спосіб запровадження необхідних змін", – говорить співзасновник ГО "АвтоЄвроСила" Олександр Чернявський.
Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять
Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Українцям приготували нові виплати: хто отримуватиме 4500 грн щомісяця
Пропрацював 40 років, а пенсія мізерна: у ПФУ звернулися до українців, сподобається не всім
І, судячи із розміщеного відеозвернення черкаських активістів, приїзд Президента до їхнього міста відзначився позитивним кроком вперед в цьому напрямку.
"Сьогодні Володимир Зеленський був в місті Черкаси і нам вдалося надати йому найголовніше питання – щодо організації круглого столу з громадськістю, яка 3 роки добивалася доступного розмитнення, представниками ДФС та поліцією. Президент погодився – Олексію Гончаруку він передав прохання, той записав наш номер телефону, сказав, що є відповідальна особа, яка вже працює в цьому напрямку. У них також є відповідний законопроект", – повідомляє активіст ГО "АвтоЄвроСила" м. Черкаси.
Спочатку – відтермінувати, а потім – новий законопроект
Варто зазначити, що пропозиція активістів АЄС містить не тільки поправки щодо скасування космічних штрафів.
"Найбільш прийнятний варіант, котрий швидко можна запровадити з мінімальними змінами до законодавства, це прибрати коефіцієнт віку автомобіля в існуючому законі з формули розрахунку акцизу, який доходить до 200% від його вартості. Ця поправка додатково поповнить бюджет більше, ніж на 10 млрд грн. Також доцільно прибрати штучні заборонні обмеження "євро 5" на автобуси та вантажівки, які введено попередньою владою на користь "Богданів" та китайських авто, "збиранням" яких займаються наші олігархи. Це також суттєво поповнить бюджет", – зазначає співзасновник ГО "АвтоЄвроСила" Олександр Чернявський.
Незважаючи на те, що під час зустрічі з Президентом ретельно обговорити деталі нового законопроекту активістам не вдалося, вони отримали не менш позитивний результат. Володимир Зеленський повідомив про подальший рішучий план дій на користь довгоочікуваного вирішення питання.
"23 серпня у нас крайній день. Ми маємо домовитися з поліцією, відтермінувати ще, поки нова Верховна Рада не запрацює і ми не приймемо новий законопроект", – повідомив активістам Черкаського руху "АвтоЄвроСила" Президент України.
Тож як розвиватимуться події у майбутньому, читайте на порталі Знай.ua.