Навколо "Приватбанку" розгорівся черговий гучний скандал. На тематичному порталі Мінфіну незадоволений клієнт поскаржився на те, що з його картки зникли кошти.

"Через Приват24 вибрав потрібний автобус, ввів свої дані, натиснув оплатити… і тут почалося… Висвітилося, що збій, а гроші зняло. Я заходжу в архів, а квиточка немає. Я виписки по карті — там операція пройшла і грошей немає. Трохи почекавши повторюю свої дії з архівом і випискою — все те ж. Дзвоню на гарячу лінію. Оператор нічого толкового сказати не зміг, тільки те, що моя заявка прийнята і результат вони мені повідомлять через три дні. Але мені їхати треба завтра", — пише користувач.

Читай Знай.ua у оновленому чаті Viber! Приєднуйтесь!

Як зазначив клієнт, оператор не зміг виразно пояснити, коли банк зможе повернути гроші на карту.

"Запитую в неї що мені робити, у відповідь: "Чекайте результату розгляду заявки". Питаю хто винен у ситуації, а відповідь та ж, питаю, куди мені звернутися, а відповідь та ж. Коротше як робот. Коротше кажучи, хлопці, гроші приват зжер, квитка у мене немає", - пише користувач.

Популярні новини зараз

Зимові канікули і відключення світла: скільки будуть відпочивати виші

Пенсії перерахують по-новому: кому додадуть майже 2 600 гривень

Схема з лічильниками: українцям нараховують космічні борги за світло

Нові зміни від "Київстар" та Vodafone: що готують для користувачів

Показати ще

Нагадаємо, сайт Приватбанку звернувся до українцям з попередженням.

Раніше Знай.uа повідомляв, Приватбанк зробив важливу заяву про Приват24.

Також Знай.иа писав, ПриватБанк вляпався у гучний скандал, грошей не стало за одну мить.