У понеділок, 29 квітня, стало відомо про те, що державний ПриватБанк влип у черговий скандал через некоректну роботу зі своїми клієнтами. Так, на сайті Мінфіну в розділі «Відгуки» з'явилася серйозна скарга клієнта.

За словами чоловіка, він має намір розпрощатися з банком через зневажливе ставлення структури до своїх клієнтів та постійних дрібних маніпуляцій в роботі банку, які призводять до втрати коштів користувачів його послуг.

«Пробачте, а що у вас відбувається. У мене був ліміт на оплату частинами у розмірі 5500 грн. Для інтересу і випробування цього сервісу я зробив кілька дрібних покупок ( 2 покупки на загальну суму близько 1500 гривень). З них залишилося погасити близько менше тис. Тепер питання, чому я не можу користуватися цією послугою? Хотів сьогодні взяти товар на суму 1800 (на 3 платежі), отримав відмову «Вам недоступна Оплата частинами, оскільки перевищений ліміт відкритих кредитів», - обурився клієнт Приватбанку.

Чоловік вимагає погасити його борг за однією з покупок зроблених раніше, він також наполягає, що у програми Приват 24 пункт «взагалі не робочий».

Популярні новини зараз

Більше жодних пільг: пенсіонерів змусять платити податок на землю

Повністю замінить ТЦК: які зміни чекають мобілізацію

Який стаж не зарахують до пенсії: роки роботи просто викинуть

Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень

Показати ще

«Я навіть не бачу, за що плачу і коли повинен бути обов'язковий платіж — просто білий екран, але це швидше проблема додатку. У чому тоді сенс ліміту, якщо я не можу ним скористатися? Останній мій запит про розмір ліміту був 2 березня, і у відповіді говориться, що я можу робити покупки до 4500. Після цього нічого не купував, а лише погашав»,- пояснив він.

Клієнт Приватбанку не задоволений роботою структури і запевняє, що ПриватБанк обманює своїх клієнтів — сподіватися на нього не можна.

«Сьогодні говорите одне, завтра робите інше? Пора прощатися з приватом. Підтримка на нулі, доводиться форуми шукати якісь, десь реєструватися. Цирк, одним словом», - йдеться у відгуку.

Нагадаємо, що ПриватБанк влітку перезавантажить Приват24. Тестування бета-версії нової програми почалося ще в березні.

Як повідомляв портал Знай.uа, адвокат Ігоря Коломойського і соратник Зеленського Андрій Богдан дав інтерв'ю після перемоги слуги народу на виборах президента України.

Також портал Знай.uа писав, що ПриватБанк звинуватили в небажанні допомогти клієнту, який постраждав від дій шахраїв.