У вік прогресу інформаційних технологій кожен хоче обрати собі максимально комфортні гаджети, який будуть лише допомагати. У цьому завжди посередниками виступають магазини електроніки. Але, як виявилося, не завжди вони допомагають, а іноді навіть заважають покупцеві. Історією неймовірної брехні магазину "Цитрус" поділилася українка на своїй сторінці в соціальній мережі Facebook.
"Я щиро і глибоко бажаю вашому бізнесу скоріше зійти нанівець. За кілька вкрадених годин протягом кількох днів - все тому, що ви так і не змогли поставити мені ліцензійне програмне забезпечення українською, хоча я заздалегідь на цьому наполягла і звичайно мала можливість поставити піратське, але це неправильно. Тому що в одному з ваших магазинів мені відмовилися показати модель, яку я вибрала у вас на сайті, тому що вона, на хвилинку, "упакована" (!!). Просто упакована - не для продажу, не де-небудь, а ось того, що її не будуть розпаковувати. Та тому, що я наостанок стою вже 15 хвилин у черзі, щоб повернути гроші за не самий дешевий товар, (без попередження), що не відповідає нормальним вимогам."- пише Тетяна.
З опису проблеми очевидно, що дівчина придбала дороге обладнання і попросила встановити на нього ліцензійне програмне забезпечення, яке встановлено не було, що вона виявила лише прийшовши додому, так як їй не дозволили розпакувати покупкку для перевірки в магазині. І, більше того, тепер Тетяні необхідно витратити багато часу для того, щоб повернути неякісний товар, який не відповідає тим умовам, що обговорювалися з продавцем.
Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень
Підлітки понівечили жінку і скинули її зі скелі: найстаршого злочинця стратили за допомогою тортур
Розмір виплат зміниться: що чекає на пенсіонерів у 2025 році
Пенсіонери ВПО можуть отримати солідну надбавку: що для цього потрібно
Підписники в коментарях розповідають і про свої не найвдаліші покупки у згаданій мережі:
"Я давно ігнорую цей проросійський магазин! І всім раджу!", "Купувала у них коли смартфон. Один раз. З тих пір навіть не заходжу, бо такого низького рівня обслуговування і високого рівня навішування зайвого ніде не бачила."
Недовльство якістю обслуговування можна знайти і у відгуках до даної мережі:
"Судячи з усього, продавці не чують і не хочуть чути покупців, спочатку все супер він танцює перед вами, а дійшовши до каси спливають всі можливі незрозумілі суми!", "Не очікував такої халатності, типу майстер (його не можна назвати майстром) клеїв захисне скло на новий телефон Samsung S9, мало того, що скло виявилося недопеченим до кінця, так ще й телефон мокрим всунув в чохол з підкладкою"
Нагадаємо, що складено антирейтинг популярних інтернет-магазинів.
Раніше, портал Знай.ua повідомляв, що навколо Приватбанку люто прогриміло: кошти таємно списуються