Націоналізований "ПриватБанк" потрапив у новий гучний скандал. Відомо, що фінустанова потрапила у конфліктну ситуацію з-за "Нової пошти", підвела кур'єрська служба. Так, під час оплати у клієнта списалися гроші, але інформація про оплату з боку банкомату не настав.

Про це стало відомо завдяки незадоволеному відкликання клієнта банку в соціальних мережах.

Відгук клієнта і відповідь служби підтримки

"Розплатився на новій пошті своєю карткою для виплат, але оплату було скасовано і не пройшла… хоча гроші було списано… як сказав оператор нової пошти, що нічого страшного гроші повернуться через 5-10 хвилин… у підсумку дві години прочекав і нічого… після чого зателефонував на гарячу лінію привату… в результаті "вони створили бачиш заявку на повернення коштів" яку протягом 5-7 днів буде оброблено… разом сьогодні 7 квітня… не відповіді не привіту", - заявив клієнт Приватбанку.

ПриватБанк

У свою чергу в службі підтримки "Приватбанку" відреагували на даний відгук, де повідомили про правила повернення та вимоги яких необхідно дотримуватись клієнту.

Популярні новини зараз

Гороскоп на травень-2024 для всіх знаків Зодіаку: звільнення Тільців, витрати Стрільців та полегшення Водоліїв

Комунальні платежі скасовуються: названо категорію осіб, якій можна не платити

Як відмовитися від отримання повістки, щоб вам за це нічого не було

Кінець світу все ближче? Експерти знайшли лякаючий напис, який готує до гіршого: "До Землі наближається"

Показати ще

"Сума автоматично повертається на 11-й день на баланс картки, за умови, що від торгової точки немає запиту на списання. У разі, якщо суму списано, то банк проводить оспорювання, згідно до правил міжнародної платіжної системи. На даному етапі платіжна система надає 15 днів для мирного вирішення ситуації між платником і магазином, в якому була операція. За цей час Ви можете звернутися до одержувачу коштів та вимагати відшкодування. У разі, якщо одержувач відмовить у вашому проханні, то з нашого боку буде виставлено спір. Хочемо звернути увагу, що він розглядатиметься в строк до 120 днів.", - зазначили в банку.

Нагадаємо, у ПриватБанку пояснили чому їх сервіс перенаправляв на сайт Зеленського.

Як повідомляв Знай.uа в Приватбанку зробили тривожну заяву: найпопулярніша послуга пішла на дно.

Також Знай.uа писав, українці зможуть використовувати смартфони замість касового апарату.