У четвер, 14 березня, стало відомо про те, що український оператор стільникового зв'язку Vodafone почав розсилати повідомлення користувачам тарифу SuperNet Unlim. Так, компанія попереджає, що передача трафіку стороннім пристроям через Wi-fi точку доступу в смартфоні заборонена.

"Шановний клієнт! Нагадуємо, що за умовами Вашого тарифу роздача інтернету недоступна", - сказано в повідомленні.

У той же час Vodafone відразу запропонував вихід із ситуації – для тих, хто все ж таки вирішить роздати інтернет через телефон, можна скористатися платним сервісом. Однак ціна послуги явно завищена, адже вона дорівнює половині вартості всього тарифу.

"Підключайте послугу "Роздача інтернету на місяць". Її вартість становить 50 грн./міс.", - заявив оператор.

Зазначається, що умови пакета SuperNet Unlim дозволяють за 115 гривень (розрахунковий період – чотири тижні) користуватися послугою "Роздача інтернету" без додаткової плати. Про це йдеться в описі цього тарифу. Але варто лише перегорнути сторінку, як одразу наштовхнешся на однойменний сервіс, за який потрібно платити окремо 50 гривень.

У компанії заявили, що зміни пов'язані з недавнім оновленням послуги "Роздача інтернету". З 12 березня 2019 року роздавати інтернет об'ємом 3 ГБ можна і на щодобовій основі за 10 гривень доплати.

Як запевнив оператор, незабаром зміни в опис тарифу буде внесено, щоб це не виникало непорозумінь з абонентами.

Нагадаємо, що за 2 роки українці збільшили споживання послуг мобільного зв'язку в Україні, так і за кордоном. Цьому посприяли запуск у нашій країні четвертого покоління зв'язку і зниження роумінгових тарифів.

Як повідомляв портал Знай.uа, "Vodafone Україна" вже який місяць нічим не може потішити своїх абонентів. Вони висипали на нього низку гнівних коментарів, які наочно демонструють якість роботи мобільного оператора.

Також портал Знай.uа писав, що слідом за Kyivstar в розборках починає грузнути і інший оператор мобільної мережі - Lifecell. Абоненти виражають крайнє невдоволення роботою оператора.