Вранці 14 лютого на сайті Мінфін у розділі "Відгуки" був залишений досить цікавий фідбек з приводу роботи державної установи "ПриватБанк". Так, клієнт банку при використанні онлайн сервісу інтернет банкінгу "Приват24" зіткнувся з проблемою: послуга, за яку було сплачено, надана не була, але при цьому повертати гроші теж ніхто не поспішав.
"Суть проблеми в тому, що при купівлі авто-страховки (паперового поліса). Через приват24, гроші зняли одразу, не було зазначено, що страхова компанія не страхує юридичні особи. Написав лист на повернення коштів у відділення банку. Пройшло вже більше 3 місяців, а гроші ніхто не повертає. При звернення в приват банк кажуть що нічим допомогти не можуть, мовляв не треба було купувати...", - розповів обурений клієнт банку.
Представник банку тут же поспішив висловити свій жаль і засмучення з-за даної ситуації, а також пообіцяв розглянути цей інцидент в індивідуальному порядку в найкоротші терміни.
"...Ваше питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. Про рішення Вам повідомлять відразу, як тільки будуть результати", - повідомили у відповіді під відкликанням із Приватбанку.
Українці працюватимуть до глибокої старості: у Мінсоці готують нововведення
Військові квитки старого зразка: що буде, якщо не замінити
Не дадуть ні пенсію, ні субсидію: пенсіонерам знову ускладнили життя - що вимагають
Українці не можуть розрахуватись у магазинах: ПриватБанк почав блокувати платежі
Як показує практика роботи з Приват банком, краще кілька разів перевірити інформацію, яку ви вводите, а також заздалегідь дізнатися можливо провести таку операцію, так як заплатити через "Приват 24" досить просто, а от повернути витрачені кошти у випадку, якщо щось піде не так стане справжньою проблемою.
Як повідомляв портал Знай.иа, ПриватБанк наживається на виборах президента: ЦВК оприлюднила інформацію
Знай.иа писав, День народження олігарха Ігоря Коломойського: Беня, кави і "ПриватБанк" - найсмішніші жарти "Квартал 95"