Наразі ринок перенасичений одноманітними товарами та послугами, які викликають у клієнта нудьгу.
І тільки унікальний клієнтський сервіс надає можливість зберігати конкурентну перевагу компанії протягом тривалого часу, оскільки не можливо ідентично скопіювати і відтворити емоційну складову, яка формує додаткову цінність для клієнта.
Саме тому, фокус уваги і пріоритети більшості прогресивних компаній першочергово зосереджені на удосконаленні клієнтського досвіду та сервісу.
- Як перевершити очікування клієнтів ?
- Як відрізнятися видатним сервісом і ефективними інструментами?
- Як утримувати тимчасову монополію своєї компанії у свідомості клієнтів?
Щоб дізнатися про це, запрошуємо вас взяти участь в шостій практичній Customer Experience Management 6 21 лютого 2019 в Ramada Encore Kiev Customer Experience Management 6
Програма конференції >>> cem.kagroup.ua
Популярні новини зараз
Показати ще
тел. +38 (044) 374-0094
Спеціальна пропозиція 4 квитка по ціні 3.
Організатор: KA Group – провайдер бізнес-заходів преміум класу.