Старе добре правило "клієнт завжди правий" працює в Україні практично усюди, окрім окремих відділень тепер вже державного ПриватБанку.
Нещодавно один з клієнтів поскаржився у Twitter на неякісний сервіс співробітників установи. Реакція дивує – перебуваючи під час виконання обов'язків віч-на-віч із вами, експерти можуть просто теревенити по телефону, а не вирішувати проблему, з якою звернулися:
"ПриватБанк: обслуговуємо х**ново, але повільно. Наш девіз – спочатку по телефону, а вже потім клієнт", - іронізують у коментарях.
Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять
Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі
Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї
Гороскоп на 21 листопада для всіх знаків Зодіаку: час покінчити з мотлохом у голові та справах настав
Що робити у таких ситуаціях? Можна подати офіційний запит чи скаргу. На сайтах банків є спеціальний розділ "Скарги та пропозиції". Будь-який користувач мережі може заповнити нескладну форму: вказати своє ім'я та викласти суть скарги або пропозиції.
Після цього за бажанням можна написати свій номер телефону – тоді співробітник зателефонує і розповість, як вирішать це питання.
Як показує практика, 95% тих, хто скаржиться, готові дати банку "другий шанс". До слова, за оцінками експертів, найчастіше (в 68% випадків) клієнти йдуть з банку через байдужість персоналу, і тільки 14% – незадоволені продуктом банку.
Дивіться: Кредитний Майдан біля Національного Банку України
Нагадаємо, після зухвалого пограбування в селищі Оженин Рівненської області держбанк "ПриватБанк" заявив про нагороду в розмірі 75 тисяч за інформацію, яка допоможе зловити злодіїв.
Як повідомляв портал "Знай.ua", ПриватБанк відповів на скаргу клієнта в стилі фільму "Страх і ненависть в Лас-Вегасі". Також "Знай.ua" писав, ПриватБанк у другому кварталі 2019 року фінустанова буде випускати картки китайської платіжної системи UnionPay, це підтвердив голова правління установи Петро Крумханзл.