Поліс КАСКО – задоволення не з дешевих. За повноцінний страховий захист автомобіля середнього класу власники змушені щороку віддавати в середньому півтори тисячі доларів. Така ціна по кишені далеко не всім автомобілістам.Фахівці проаналізували, як розвиваються українські страхові компанії та на чому можна заощадити водіям.
Через ризик втратити потенційних клієнтів, різні страхові почали пропонувати більш гнучкі програми, які дозволять автомобілістам не переплачувати, - пише "Mind.ua"
Читай Знай.ua в оновленому чаті Viber! Приєднуйтесь!
КАСКО "за півціни"
Першими "економними" продуктами стали програми КАСКО "за півціни", або 50/50.
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція
Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї
Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня
Пропрацював 40 років, а пенсія мізерна: у ПФУ звернулися до українців, сподобається не всім
Така система діє вже близько 10 років.
Суть таких полісів полягає в тому, що автовласник платить 50% стандартного тарифу. Якщо за повне КАСКО необхідно заплатити 25 000 грн, то поліс 50/50 коштуватиме близько 12 500 грн.
Однак такі договори націлені захистити власників авто у багатьох випадків: викрадення і повне знищення транспортного засобу. Вони до 80% покривають витрати на ремонт. Щоб отримати відшкодування за невеликими і середніми збитками (скажімо, якщо в аварії постраждали бампер і крило, або за розбите зловмисниками скло), потрібно доплатити другу частину тарифу. Або ж компанія заплатить половину суми, а іншу половину власник заплатить самостійно.
КАСКО-трансформер
Згодом з'явилися програми, що дозволяють застрахувати авто від декількох ризиків, програми, призначені для водіїв з різним стажем водіння, і навіть програми для різних класів і типів транспортних засобів. Такими послугами користуються водії, які, наприклад, мало їздять, або вважають, що пожежі та інші неприємності їх автомобілям не загрожують.
Наприклад, можна придбати захист виключно від угону або тотального знищення авто, КАСКО для позашляховиків, для водіїв, чий досвід керування автомобілем становить 10 і більше років. Всі ці програми ріднить порівняно низький тариф: він становить 2–2,5%. За повного КАСКО, для порівняння, тариф сягає 7–8%. І для автомобіля вартістю 500 000 грн ціна страхування буде не 40 000 грн, а 10 000–12 000 грн.
Також у недорогих полісах можуть бути обрізані опції асистансу. Тобто на відміну від повного КАСКО, страховик не оплатить евакуацію автомобіля з місця ДТП і не надасть підмінне авто, поки пошкоджена машина буде в ремонті.
Міні-КАСКО
Це найбюджетніший варіант. Страховики пропонують клієнтам додаток до "автоцивілки" за тисячу-півтори гривень.
Компенсація у такому випадку буде меншою за вартість транспортного засобу - плюс-мінус 100 тисяч грн. Після покриття витрат, наприклад, після ДТП, поліс припиняє свою дію.
Телематика в КАСКО
Втім, для того щоб платити за КАСКО менше, зовсім необов'язково "урізати" можливості поліса і обмежувати покриття. Клієнти також можуть обрати індивідуальний тариф. Виходячи з досвіду водіння та типу автомобіля спеціалісти запропонують більш підходящі варіанти страхування.
Простіше кажучи, ті, хто їздять акуратно – платять менше.
"Телематичні пристрої, які ми використовуємо, не обладнані GPS і не відстежують розташування автомобіля. Ми надаємо такі пристрої клієнтам безкоштовно. Телематичний модуль передає всі дані про використання авто в хмарне сховище, де ці дані зберігаються й аналізуються. У мобільному додатку відображається вже проаналізована ситуація. Скоринг клієнта (кількість балів) оновлюється один раз на добу", – розповідає спеціаліст страхової компанії.
Нагадаємо, водіям пояснили нові правила проходження техогляду.
Як повідомляв раніше Знай.ua, стало відомо, що загрожує водіям за відсутності аптечки в автомобілі.
Також Знай.ua писав, що переповнена маршрутка потрапила в аварію на слизькій дорозі.