Найбільший український банк "ПриватБанк" розпочав блокувати оплату в точках компанії "Нова пошта".

Про це повідомляють ЗМІ.

В установі відразу ж розповіли, що блокування відбувається виключно через те, що підприємства проводять фінансові операції з коієнтами, як перерахунок на карту для зменшення витрат.

"Останнім часом почастішали ситуації, коли торгові точки замість оплати через свої термінали проводять операцію як перерахунок на карту. Вони це роблять, щоб знизити свої витрати. Це рішення призводить до того, що ви платите зайву комісію", - повідомив екс-керівник "ПриватБанку" Олег Гороховський.

Популярні новини зараз

Пенсія зросте майже на 1000 грн: хто може сподіватися на підвищення

Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо

Розмір виплат зміниться: що чекає на пенсіонерів у 2025 році

Українцям приготували нові виплати: хто отримуватиме 4500 грн щомісяця

Показати ще

Варто відзначити, що "ПриватБанк" під час банківських операцій в "Новій пошті" стягує комісію з усіх перерахунків кредитних коштів на карти в розмірі 4% від суми платежу. Більше того 15 грудня фінансова установа прийняла рішення блокувати певні платежі (якщо торгова точка проводить операцію з карти на карту)

В "Новій пошті" прокоментували дану ситуація: "Ми пропонували банкам взагалі скасувати цю комісію. Її стягують тільки "ПриватБанк" та "Монобанк", але вони на це не пішли".

Разом з тим варто відзначити, що компанія "НП Логістик", що входить до групи компаній "Нова Пошта", уклала договір про надання логістичних послуг шведському рітейлеру меблів і товарів для дому IKEA. Група Нова пошта підписала п'ятирічний контракт з IKEA.

Компанія надаватиме послуги зберігання і комплектації замовлень для першого магазину міського формату в Києві.

"НП Логістик" спеціалізується на фулфілменті: зберіганні товарів на складах, комплектації і відправленні інтернет-замовлень одержувачу.

IKEA Group - найбільший в світі рітейлер товарів для будинку з 367 фірмовими магазинами на 30 ринках.

Зазначається, що НП Логістик спеціалізується на зберіганні товарів на складах, комплектації і відправленні замовлень одержувачу. Клієнт може зробити будь-яке замовлення в інтернет-магазині. Магазин же не зберігає товари на своєму складі, а користується послугами компанії НП Логістик. Здійснюватимуть комплектацію замовлень для її нового магазину міського формату (Сity store) в Києві.

Таким чином, він економить на утриманні складських приміщень і штаті працівників, а клієнт отримує гарантовано кращий сервіс доставки.

Нагадаємо, ПриватБанк подав апеляцію на рішення суду, продовження епопеї з пошуком 3 млрд $.

Як повідомляв "Знай.ua", Україна знову судиться з Коломойським.

Також "Знай.ua" писав, що Приватбанк збираються продавати.

На "Приватбанк" готують найбільший в українській історії колективний позов