Статистика правоохоронців свідчить, що з появою на дорогах України євроблях в рази зросла кількість випадків викрадення авто.

євробляхи

Про це повідомляють ЗМІ з посиланням на відповідні дані поліції та висновки експертів.

Експерти констатують, що іноді навіть найсучасніші охоронні системи часто не здатні врятувати автомобіль від викрадення. І не тому, що вони занадто прості і дешеві, а тому, що їх неправильно встановили на машину.

Популярні новини зараз

Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте

Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі

Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція

Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї

Показати ще

Споживачі, вибираючи охоронну систему, все частіше цікавляться зручністю віддаленого запуску, контролем місця розташування машини, безключевим доступом, управлінням зі смартфона, автоматичним викликом допомоги при аварії і тому подібними "фішками", надаючи другорядне значення головному - захисту від викрадення.

Отже, кілька важливих нюансів, розуміння яких до відвідування встановлення ГБО дозволить уникнути фатальних помилок, які роблять охоронну систему марною в справі захисту від викрадення.

Реле як пролом у захисті
Сучасні автосигналізації - дуже розумні пристрої. Однак навіть найпростіше дешеве реле часто використовують недобросовісні установники в якості єдиної захисту від запуску мотора зловмисниками, зводячи нанівець всі зусилля інженерів-розробників просунутих охоронних систем.

Насправді реле - річ доволі проста. Щоб його включити, досить подати живлення, що йде до нього від блоку сигналізації.

Виявивши саме реле або дріт, зловмисник легко подасть на нього живлення і таким чином увімкне. Або не дасть йому включитися, якщо потрібно.

Установники ж, монтуючи клієнту навіть найкрутішу "сигналку", часто-густо встановлюють блокуючу запуск мотора реле в салоні, найчастіше недалеко від блоку запобіжників. Бо це просто і швидко. Перерізав дріт запалювання або насоса і встановивши у розрив реле - вуаля! Однак робити так категорично не можна.

водій авто

Цифра проти аналога
Розташовувати реле блокування в салоні, біля блоку запобіжників, як люблять робити халатні установники - неприпустимо. Ставити їх потрібно тільки під капотом.

У якості блокувальних реле слід використовувати не прості аналогові, а тільки цифрові (іноді їх називають кодовими).

Купівля авто

Нагадаємо, в Україні з'явилася ціла мережа спеціальних викрадачів, які спеціалізуються тільки на "вилученні" авто на європейських номерах.


Як писав раніше Знай.ua, у вівторок, 16 жовтня, в Ополі (Польща) на 21-річного водія таксі напала група місцевих жителів.

У Польщі напали на українця


Також Знай.ua писав про те, що литовська поліція передала українській доступ до бази даних, яка допоможе митникам скоротити ввезення до України автомобілів з європейською реєстрацією.