Проект і будівництво Кримського мосту , більшою мірою, політична авантюра російської влади, ніж реалізація доцільного і міцного інфраструктурного проекту з застосуванням сучасних передових будівельних технологій. Про це в коментарі сайту "Сегодня" заявив архітектор Георгій Духовичний.

"Те, що зроблено Росією в Керченській протоці, – по великій частині політична авантюра і спроба продемонструвати, мовляв, ми всіх перешибемо, як це часто було в Російській імперії, а потім – в СРСР, і зараз – в РФ", - повідомив він.

За словами архітектора, відомо, що в районі Кримського мосту склалася досить серйозна геологічна ситуація. Так як там немає належної грунтової основи, яка і повинна була зберегти конструкцію у цілісності.

"До материкових ґрунтів дійти при бурінні не вдається, тому що вони залягають на великих глибинах, а складний перебіг і геологічна основа не дає можливості зробити мостову конструкцію і її опори міцними та постійними. І той факт, що там менш ніж за рік почали рухатися частини мосту, є свідченням того, що там не працює найголовніше – у об'єкта відсутня нормальна основа", – зазначив Духовичний.

Популярні новини зараз

Штрафи від ТЦК зростуть вдвічі: ухилянтів добряче потрусять

Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців

Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання

Пенсіонери також отримають свою "тисячу" на карту: кому адресовано надбавку

Показати ще

Як заявляє експерт, Кримський міст не витримує поки тих умов експлуатації, які він повинен витримувати, і "загрози для безпеки і життів людей дійсно зберігаються, і не тільки потенційно".

"В будівництві, особливо при спорудженні естакад і мостів, прецедент падіння частини одного з несучих елементів є свідченням того, що вся будова ненадійна, і вона може впасти в будь-який момент. Для простого порівняння, наприклад, з одного боку є тунель під Ла-Маншем, який давно працює і досить нормально функціонує, а з іншого боку є підземні переходи в Києві, які затоплюються звичайними дощами", – пояснив архітектор.

На закінчення Духовичний додав, що пострадянські країни, включаючи Росію, в частині застосування передових технологій в будівельній сфері знаходяться ще на рівні "кам'яного століття".

Нагадаємо, 4 жовтня, на ділянці між Тузлинской косою і островом Тузла під час монтажу проліт залізничної частини Керченського мосту, будівництво якої ведеться, впав у воду.

Раніше портал "Знай.uа" повідомляв, 10 жовтня, біля окупованого Кримського півострова сталася НП: в районі порту "Кавказ" сів на мілину суховантаж, отримавши пробоїну.

Також портал "Знай.uа" писал користувачі мережі активно сперечаються з приводу гучної новини про обвалення Кримського мосту. І підігріли ці суперечки свіжими фото з місця інциденту.