"Укрзалізниця" найближчим часом представить новий сервіс, покликаний значно полегшити життя пасажирів у сенсі спрощеної процедури купівлі квитків.
Про це повідомляють ЗМІ із посиланням на заяву начальника департаменту пасажирських перевезень далекого прямування Олександра Красноштана.
"Сервіс дозволить пасажирам ставати у список очікування за квитками на потяги, де вже розкуплені всі місця, і отримувати повідомлення про появу вільних місць", - розповів Красноштан.
Плюс 2361 грн на картку щомісяця: хтось із пенсіонерів у 2025 році отримає солідний бонус
Українцям приготували нові виплати: хто отримуватиме 4500 грн щомісяця
Заплатять усі, але один раз: чому українцям почали надсилати додаткові квитанції на газ
Пропрацював 40 років, а пенсія мізерна: у ПФУ звернулися до українців, сподобається не всім
У загальну систему такий квиток потрапить тільки в тоді, якщо в "листі очікування" немає пасажирів.
"Пасажир зможе зареєструватися і вибрати один або кілька поїздів, які йому підходять, і на які немає квитків", - повідомив Красноштан.
Однак посадовець додав, що поки про терміни впровадження сервісу сказати важко. Він також зазначив, що така система "остаточно закриє питання з перекупниками".
Як розповідає джерело, провідниця поїзда Ковель – Москва виштовхнула пасажира, який надав працівниці електронний квиток.
Адміністрація одраз ж відреагувала на цю ситуацію та заявила про негайне звільнення провідниці та начальника поїзда.
Як писав раніше Знай.ua, у середу, 3 жовтня, в поїзді "Львів-Запоріжжя" стався трагічний випадок - померла пасажирка, яка їхала до Кривого Рогу. Молоду жінку без ознак життя виявила в спальному вагоні провідниця потяга.
Поїзна бригада викликала на криворізький вокзал медиків і правоохоронців. Поліцейські провели слідчі дії та опитування залізничників. Через інцидент відправлення поїзда було затримано на півтори години.
Також Знай.ua писав про те, що залізничні перевізники продовжують "радувати" своїх пасажирів, а сервіс став ще більш приємнішим.